Cum te poti diferentia de concurenti

14 iunie 2018
Autor:
SC ALFA MIND GROUP SRL

Oriunde te uiti in jurul tau, exista o concurenta tot mai mare intre firmele care actioneaza pe piata. Nu conteaza ce fel de magazin sau tip de afaceri derulezi, deoarece companiile se vad obligate sa se bata pe aceleasi segmente de clienti si nise de afaceri. In plus, consumatorii isi cheltuiesc cu mare grija fiecare ban, iar businessurile cerceteaza piata cu o mai mare atentie, deci castigarea unor noi clienti si fidelizarea celor vechi a devenit tot mai dificila.

Ce va determina oamenii sa cumpere in principal de la firma ta, in defavoarea concurentilor tai, tine de responsabilitatea ta de a le satisface nevoile in unele aspecte critice pentru orice consumator. Oferirea unui pret atractiv este una dintre primele reguli in succesul oricarei afaceri. Majoritatea persoanelor spun ca acum incearca sa duca o viata mai simpla, cheltuind mai putin si facand economii ca urmare a situatiei deficitare, potrivit celor mai recente sondaje.

De fapt, o parte semnificativa a respondentilor la aceste cercetari de piata au spus ca posibilitatea de a-si plati facturile la timp a devenit tot mai dificila. In fata acestor nevoi coplesitoare de a satisface cererile clientilor prin a avea accesibilitate la produsele si serviciile firmei tale, este esential sa corelezi politica proprie de stabilire a preturilor in raport cu competitia.

Astfel, poti oferi pachete de bunuri suplimentare la niveluri de preturi mai profitabile. Cumparaturile online au devenit tot mai raspandite in era tehnologiei si a Internetului, iar daca vinzi in mediul online, offline ori in ambele, clientii sunt mereu in cautarea acelui mic impuls suplimentar atunci cand isi aleg produsele ori serviciile, iar apoi fac achizitia finala. La Amstoc.ro avem in vedere diferentierea fata de clienti prin a oferii produse noi zilnic si preturi foarte mici, pentru femei, barbati si copii.

De exemplu, facilitati precum transportul gratuit, cupoanele cu puncte si de fidelitate ori alte tehnici avantajoase de vanzari sunt la momentul actual printre cele mai frecvente stimulente. Poti oferi, de asemenea, o serie de stimulente unice, precum o garantie speciala incluzand returnarea banilor ori o consultare initiala gratuita, in functie de genul de afacere desfasurata si produsul sau serviciul comercializat.

Evalueaza nevoile deosebite ale clientilor in aceasta economie problematica si creeaza stimulente speciale care ii vor motiva sa cumpere de la tine. Au trecut vremurile in care oamenii aveau mai mult timp, bani si disponibilitate prelungita pentru a-si face cumparaturile. In prezent, clientii vor si se asteapta la comoditate in acest sens, atitudinea lor datorandu-se in parte cresterii extraordinare a cumparaturilor online. Indiferent ca vinzi incaltaminte, haine sau alte produse trebuie sa te diferentiezi cumva de concurenti.

Daca ai un site de comert prin intermediul Internetului, eficientizeaza procesul de verificare, in special in ceea ce priveste clientii fideli. Alcatuieste un meniu de navigare usor pentru ca oamenii sa poata gasi informatii detaliate despre ceea ce-i intereseaza iar apoi sa revina si ofera de suport in acest timp prin e-mail si telefon pentru persoanele care doresc un raspuns imediat.

Proprietarii de magazine traditionale ar trebui sa reevalueze orele lor de functionare, precum si tehnicile de verificare, asteptare si care privesc personalul, in vederea asigurarii unei experiente de cumparaturi rapida si convenabila, mai ales daca destui dintre clientii firmei sunt persoane ocupate si fara mult timp liber la dispozitie. Pentru incaltamintea de dama este util sa avem in vedere sezonul si o varietate cat mai mare.

Clientii sunt atenti atunci cand isi cheltuie banii din cauza resurselor financiare mai limitate, ceea ce inseamna ca inainte de fiecare achizitie vor face cercetarile de rigoare in legatura cu viitorul produs sau serviciu folosit pentru a se asigura ca e o decizie potrivita. Ei doresc sa cumpere de la firme in care au incredere si in ofertele carora cred. Din ce in ce mai multi cumparatori se uita si la proprietarii de afaceri, istoricul companiei si chiar personalul acesteia, vrand sa invete din experientele altor clienti dinaintea lor.

Reputatia afacerii tale trebuie pastrata la un nivel inalt, pentru ca oamenii se bazeaza si pe recomandarile de la prieteni si colegi, inclusiv opiniile consumatorilor care sunt postate in mediul online. Toate aceste argumente sunt printre factorii cei mai de incredere si pot avea cea mai mare influenta asupra unei eventuale decizii de cumparare.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram