Cum se poate valorifica un magazin online sau site de prezentare?

In functie de ceea ce doresti sa introduci pe el, un site prezentare poate avea numeroase scopuri.

Conlucrand cu o agentie specializata in marketing digital iti poti dezvolta un site de prezentare pentru ca utilizatorii de internet care cauta raspunsuri la anumite probleme sau vor sa cumpere anumite produse sa poata accesa chiar website-ul tau.

Unele site-uri sunt create exclusiv pentru a prezenta ceva, altele, ne referim aici la magazinele online in special, au scopul de a vinde produse. O agentie de comunicare digitala care iti aduce cele mai bune idei pentru un site prezentare, de la design-ul acestuia, pana la continutul textual, foto sau video reuseste sa iti dezvolte atat imaginea de brand cat si functionalitatile site-ului vizat.

Fiindca in prezent exista milioane de site-uri, iata, in functie de continut si scopurile lor, o clasificare generala:

  • Website-uri cu scopuri strict informativ

Au scopul de a comprima o informatie pe o pagina web, urmand ca informatia respectiva sa ajunga la un anumit public interesat, ajutandu-l sa invete ceva nou despre un subiect care il pasioneaza. Sunt acele site-uri care indeamna la actiune si contin de obicei sfaturi practice.

  • Site-uri de divertisment

Ne referim aici la reviste online, site-uri de stiri, site-uri mondene, de umor. Toate sunt proiectate astfel incat sa fie usor de folosit, sa aiba un design atractiv pentru vizitatori, continand filmulete dinamice, fotografii si informatii care sa ii faca pe oameni sa revina.

  • Site-uri de e-commerce

Au scopul principal de a vinde produse si servicii. Cele care se bucura de cel mai mare succes sunt cele optimizate pentru a atinge un anumit numar de vanzari. Au incorporate o multime de elemente si tehnici care sa-i faca pe oameni sa le viziteze si sa cumpere de pe ele. De la elemente de content marketing, care ii atrag pe utilizatori si ii determina sa cumpere produsele, pana la elemente SEO, care ii aduc pe pagina propriu zisa.

  • Site-uri de business

Scopul acestora este de a-i convinge pe oameni ca ar trebui sa apeleze la serviciile unei anumite companii, oferindu-le mai multe detalii despre acestea. Reprezinta un fel de carte de vizita a companiei respective si au rolul de a tranforma vizitatorii in clienti prin prezentarea pe larg si intr-un mod cat mai atractiv a serviciilor si produselor acesteia.

  • Blog-urile

Au scopuri diferite si apartin de obicei unui grup restrans de persoane sau unei singure persoane. Exista blog-uri de calatorii, jurnale online, blog-uri de divertisment.

Interesant este ca blog-urile pot incorpora celelalte scopuri, in sensul ca un blog poate avea continut care sa vanda un produs sau care poate promova o firma.

  • Site-uri Social Media

Sunt acele site-uri similare forumurilor, care permit unei companii sa obtina feedback din partea clientilor. Aceste site-uri construiesc o intreaga retea de internauti care impartasesc opinii cu privire la anumite produse sau experiente.

Indiferent de scopul site-ului pe care il detii, acesta trebuie sa respecte trei elemente esentiale pentru a fi cat mai vizitat. Sa aiba un design atractiv, sa se incarce repede si contina informatii utile si interesante pentru cei a caror intentie e sa cumpere produsele comercializate pe site-urile vizate. Pentru mai multe detalii acceseaza aici.