Cum sa structurezi un cont Adwords

Felicitări! Ai început să călătorești in lumea PPC din Google Adwords.

Bineînțeles, în acest moment  PPC este un domeniu minunat, dar necesită un pic de muncă, disciplină și cunoștințe pentru a ajunge acolo și această serie va fi un început excelent pentru tine.

În această secțiune a seriei, ne vom concentra în special pe obținerea unei performante ridicata a campaniilor de căutare în Rețeaua de căutare. Am descoperit că setarea corectă a contului dvs. în într-adevăr nu poate fi subevaluată în importanță.

Construirea contului tau va va pregati pentru succes in viitor. Dacă nu reușiți să vă construiți bine contul pe de altă parte, vă puteți face să vă plângeți că modul în care Search Marketing “nu funcționează” pentru dvs.

Nu este vina PPC atunci când este eroare de utilizator.

Partea 1: Configurarea contului – AdWords Express sau UI?

În ceea ce privește crearea unui cont și construirea acestuia bine, primul pas este de a deschide un cont. Acest lucru poate părea un pas pe care doriți să îl treceți, dar este posibil să fiți surprins de câteva dintre aceste sfaturi utile dacă sunteți nou în AdWords.

Una dintre primele intersecții pe care le veți găsi în noua dvs. călătorie AdWords este decizia de a deschide un cont cu AdWords Express sau cu interfața tradițională de utilizator AdWords (UI, de aici în continuare).

În timp ce interfața cu utilizatorul AdWords oferă toate setările campaniei și oportunitățile de optimizare pe care un marketer ar trebui să-și administreze bine campaniile, AdWords Express este construit pentru … err, să spunem, un marketer mai puțin investit. Acesta este oferit proprietarilor și managerilor de rețele SMB ca o modalitate de a face publicitate pe Google fără a întrerupe “locurile de muncă cu normă întreagă”.

Ca și orice altceva, “rapid și ușor” se traduce, de obicei, în pierderea eficienței, iar AdWords Express nu este diferit.
AdWords înșiși susțin: “Doar configurați-vă contul și vom gestiona unde și când vor apărea anunțurile pe Google. Nu există cuvinte cheie pe care să le alegeți, nu sunt necesare strategii de marketing online și nu există întreținere în curs. ”

Problema aici este că AdWords este un traseu din ce în ce mai costisitor pentru IMM-uri și chiar ceea ce poate salva agenții de publicitate din partea IMM-urilor împotriva concurentului cu mai multă atenție este o strategie ultra-precisă, cu cuvinte cheie alese, testări inteligente și … întreținere.

La fel ca în viață, nu există reduceri minore în AdWords, iar AdWords Express este pur și simplu o rușine îmbogățită rapid, destinată să ducă la dezamăgire.

Dacă intenționați să faceți AdWords, trebuie să o faceți bine și cu acces la toate armele de direcționare din arsenalul dvs., gestionate de un individ sau o echipă capabilă. Indiferent dacă este vorba de agenție sau de companie, recomandarea mea este să ignor AdWords Express și să merg direct la interfața AdWords AdWords tradițională (mai avansată).

Citeste restul articolului pe www.star-marketing.ro