Cum sa organizezi evenimete cu buget redus? Afla la cursul de Event Planning din 9 10 Aprilie 2016

30 martie 2016

Iata care sunt cele mai importante metode de constructie a bugetului unui eveniment pe care lectorul le va detalia in cadrul cursului de Planificarea si organizarea evenimentelor, organizat de Creative Business Mangement:
1. Nu ai un buget final pana nu stii toate detaliile evenimentului. Constructia unui buget presupune foarte multe detalii pe care event planner-ul trebuie sa le cunoasca inainte de a prezenta un buget. Sa luam exemplu decorului unui eveniment: el este format din mese, decoratiuni interioare, display-uri pentru invitati sau mobilier persoanlizat. Este sufficient ca, doar unul dintre aceste detalii sa nu fie luat in calcul si bugetul prezentat va fi mai mic decat ceea ce se va plati la final de catre organizator. Event plannerul este cel care va avea in permanenta detaliile tehnice ale evenimentului sub control, intrucat bugetul inseamna si salariile echipei, costurile de promovare sau colaborarile cu vedetele care asigura entertainment-ul. Sfatul nostru este sa nu va grabiti sa faceti estimari de bugete fara sa aveti toate ofertele furnizorilor in fata. Nu graba cu care prezinti un buget este cea care asigura contractele cu clientii, ci eficienta bugetului prezentat.
2. Capcanele taxelor. Bugetul unui eveniment presupune asigurarea platilor pentru furnizori, la un nivel mai mic decat incasarile venite din partea clientilor tai. Altfel, nu ar exista profit. De multe ori organizatorii de evenimente nu iau in calcul taxele diferentiate pentru diverse activitati din organizarea evenimentului. Cazarea invitatilor, catering-ul si transportul au taxe de impozitare diferite. Taxele de autorizare ale evenimentului in spatii publice sau taxele pe care le veti plati pentru biletele vandute la eveniment nu sunt neglijabile si pot produce pagube majore bugetului de eveniment, daca nu sunt luate in calcul. Este recomandat ca event plannerul sa cunoasca aceste taxe inainte de a prezenta unui client bugetul final.
3. Platile in avans. Bugetul unui eveniment se creeaza tinand cont de data in care trebuie platiti furnizorii, in comparatie cu data la care sunt stabilite incasarile. Este bine ca organizatorul de evenimente sa negocieze plati in avans catre furnizori care sa nu depaseasca bugetul disponibi in momentul semnarii constractului.
Toate elementele de constructie ale unui buget si modalitatile de finantare ale unui eveniment le puteti afla la urmatorul curs sustinut de Bianca preda, in perioada 9-10 aprilie 2016.
Toti participantii la curs vor beneficia in urma unui examen, de un certificat de absolvire autorizat de Autoritatea Natinala pentru Calificari si recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale pe care va scrie “Organizator de targuri si expozitii”, cod COR 243210.
Costul unui curs este de 600 lei si acopera toate costurile aferente sustinerii cursului (taxa curs, taxa suport curs, taxa ANC ). Pentru inscrieri si detalii ne puteti contacta pe adresa de mail [email protected] , telefonic 0743.183.353 sau pe site-ul agentiei Creative Business Management.
Liliana Uleia
Coordonator training
0743.183.353

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram