Cum sa creezi un brand puternic pentru afacerea ta?

18 iulie 2022
Autor:
Bullet Media Advertising SRL-D

Cand iti incepi afacerea, una dintre cele mai mari provocari este sa te faci cunoscut publicului cat mai mult posibil. Intr-adevar, poti avea cele mai bune produse si servicii, si sa le oferi la preturi incredibile, daca nimeni nu stie ca exista, nu se vor vinde. Pentru a evita acest lucru, serviciul de creare brand puternic si consistent este un loc bun de inceput.

O strategie de brand: pentru ce?

Strategia ta de brand este mult mai mult decat crearea unui nume si a unui logo. Este vorba despre construirea unei identitati puternice si cultivarea imaginii pe care o va evoca cu angajatii, partenerii si clientii tai.

Brandul unei companii este identitatea acesteia. O identitate tangibila care face apel la simturi. Aceasta identitate este cu atat mai importanta cu cat promoveaza recunoasterea, da sens mesajelor si actiunilor tale si diferentiaza compania si produsele tale de concurenta. O identitate clara si asertiva unifica, de asemenea, toate caracteristicile companiei tale intr-un sistem coerent.

Daca ai nevoie de servicii de creare brand apeleaza la Armeanu Creative Studio!

Identitatea marcii este construita si consolidata prin toate interactiunile companiei tale cu partenerii si clientii sai.

Branding-ul este modul in care afacerea ta este perceputa de public. Prin tot ceea ce spui sau faci si cum o faci. Prin urmare, este probabil ca aceasta imagine sa se schimbe in timp. Depinde de tine sa o urmaresti. Astfel, ceea ce te va deosebi de multime este imaginea ta de marca.

Cum sa-ti definesti identitatea de brand?

Unul dintre instrumentele utilizate in general pentru a defini identitatea unui brand este BIM (Brand Identity Map) sau prisma lui Kapferer.

Acest instrument, care face posibila analiza sau definirea unei marci, se bazeaza pe 6 factori:

  • Fizic: elementele tangibile ale recunoasterii vizuale a marcii – culoare, ambalaj, linie de baza, logo;
  • Relational: relatia dintre client sau utilizator si marca;
  • Perceptie: imaginea perceputa a marcii – ce imagine transmite produsul? cum sunt perceputi utilizatorii sai (imaginea utilizarii);
  • Personalitate: Identificarea produsului prin calificative umane - mod de a vorbi despre brand, stil, ton;
  • Cultura: ADN, valori ale marcii – cultura corporativa;
  • Mentalitate: imagine pe care marca doreste sa o transmita utilizatorilor sai.

Cum sa creezi si sa implementezi o imagine de marca puternica?

Imaginea marcii tale iti evidentiaza compania, o deosebeste si o face atractiva. Dar cum sa creezi aceasta identitate si sa o implementezi?

Brandul: inainte de toate o chestiune de valori.

Crearea unei imagini de marca incepe cu a te gandi la identitatea si la valorile tale. Ce cuvinte, forme, culori asociezi cu ea? Cum vrei sa fii perceput de public?

Acest lucru duce apoi la exprimarea consecventa si repetata a valorilor tale prin toate comunicarile tale. Ori de cate ori cineva da peste brandul tau, vrei sa te recunoasca si, in mod ideal, sa stie inainte de a citi numele companiei tale ca provine de la tine.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram