Cum sa alegi o agentie de marketing potrivita nevoilor tale

23 iulie 2021
Autor:
livepr

Decizia de a angaja o agenție de marketing este una ușoară. Greul vine însă atunci când trebuie să hotărăști ce agenție să angajezi. În ziua de astăzi, este extraordinar de ușor să creezi un website și să începi să vinzi servicii pe internet, ca și antreprenor. Nimic nu stă în calea persoanelor care aleg să procedeze așa. Din această cauză, alegerea unei agenții devine din ce în ce mai grea.

Totuși, există câteva aspecte de care poți ține cont pentru a-ți simplifica alegerea. Continuă să citești acest articol pentru a afla tot ce trebuie să știi despre o agentie de seo si tot ce tine de digital.

Fiecare business este diferit, iar acest aspect este valabil și într-o agenție de marketing. De obicei, acestea se specializează pe una sau mai multe arii de activitate din domeniu. Așa că primul pas în alegerea agenției este să cauți una care se ocupă aria ta de activitate. În acest fel, vei putea vedea rezultate concrete, de la oameni cu experiență, care au lucrat cu target-uri precum cele pe care le ai tu. Fie că dorești campanii ppc performante, brand awareness sau colaborări cu influenceri, ei îți pot face o oferă personalizată.

Iată câteva lucruri de care trebuie să ții cont atunci când îți alegi agenția de marketing:

Portofoliul de clienți

O agenție de marketing serioasă se mândrește cu clienții și cu proiectele sale. Tocmai din această cauză, majoritatea au o pagină sau un segment pe site dedicat acestui aspect.

Sfatul nostru este să cauți o listă cu câțiva dintre clienții lor. În acest fel, vei putea evalua colaborarea sau proiectele desfășurate și vei putea afla dacă ești pe aceeași lungime de undă.

Pentru o agenție la început de drum, acest lucru s-ar putea să nu fie însă valabil. Ceea ce este în regulă atunci când ai un buget restrâns. Însă dacă vrei să lucrezi cu cei mai buni, acest lucru s-ar putea să nu te avantajeze.

Ține cont însă că serviciile precum content marketing și SEO nu sunt neapărat ușor de expus, așadar, agenții specializate în această arie s-ar putea să nu aibă un portofoliu expus.

Echipa cu experiență

Indiferent de aria de activitate a afacerii tale, este important să alegi o agenție care are o echipă potrivită pentru proiectul tău.

De exemplu, nu vei angaja o agenție pentru a-ți face un logo, dacă nu au în echipă un designer grafic. Aruncă o privire pe pagina de “Despre noi” sau pe profilul de LinkedIN, la secțiunea “People”, pentru a vedea membrii echipei.

Reputația în industrie și testimoniale

Testimonialele și review-urile clienților reprezintă cel mai important element atunci când alegi cu ce agenție de marketing să colaborezi. Ele îți pot oferi câteva indicii despre cum este să lucrezi cu echipa aleasă.

Agențiile inteligente, care pun accent nu doar pe rezultate performante, ci și pe experiența colaborării, evidențiază această secțiune pe website-ul lor. Pe lângă review-urile pozitive, cele negative joacă un rol deosebit de important. În acest fel, poți afla zonele în care agenția nu se descurcă pe cât de bine ți-ai dori. Poți să cauți pe Google pentru a afla ce au zis foști clienți despre colaborarea și rezultatele obținute.

Cultura organizațională

Acordă un moment pentru a evalua cultura organizațională și valorile pe care pun accent. De ce? Pentru că este deosebit de important să lucrezi cu o agenție care apreciază aceleași lucruri ca tine și funcționează într-un mod similar.

Optând pentru un astfel de parteneriat, te vei asigura că rezultatele sunt cele dorite, pentru că o agenție este o extensie a companiei tale. Acordă atenție mai ales modului în care agenția descrie proiectele la care a colaborat. Se potrivește asta cu cerințele și așteptările tale?

Sursă imagini: https://licreativetechnologies.com/, https://www.vstacks.ae/

 

 

 

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram