fbpx

Cum sa ai o retentie a clientilor mai buna in clubul tau?

Te-ai intrebat vreodata ce ai putea face pentru a atrage atentia clientilor tai astfel incat sa se arate doritori si sa opteze pentru serviciile tale? Publicitatea ramane unica solutie salvatoare pentru ca afacerea ta sa continue sa infloreasca?

Cu siguranta, si tu te-ai confruntat cu aceasta problema la inceput: cum sa faci ca brandul tau sau serviciile tale sa fie alese de clienti! Acest lucru nu este usor, mai ales cand vine vorba de un club de fitness, dar odata ce ai tras lozul castigator, nu vei mai avea niciun fel de probleme.

Un client este o persoana obisnuita care isi doreste sa dispuna de produse calitative si servicii profesionale la un raport excelent calitate-pret. Luand in calcul acest lucru, el va cauta un brand sau o firma care sa corespunda nevoilor sale si apoi, sa ii ofere produsele si serviciile necesare.

Daca, de exemplu, tu esti administratorul unei sali de fitness si iti doresti ca din ce in ce mai multi clienti sa se alature clubului tau, trebuie sa te asiguri ca dispui de aparatura de ultima generatie si totodata, ca te-ai promovat apeland la strategii de marketing inspirate.

Clientii numerosi sunt garantia unei munci bine facute!

Majoritatea cluburilor de fitness care apar in acest moment pe piata se indreapta spre nevoile actuale ale oamenilor: de aceea, vei putea observa ca aceeasi afacere dispune si de o sala de fitness si de un spatiu SPA & Wellness. In acest fel, clientii se vad in postura de a face alegerea potrivita pentru ei sau de ce nu, sa profite de oportunitatile care ii sunt oferite mergand in acelasi loc.

Asadar, pentru a capta toata atentia clientilor tai, este foarte important si numele brandului sau marcii tale: un nume sugestiv poate sari in ochi si in acest fel, clientii se arata interesati sa faca cunostinta cu tine. Pe de alta parte, astazi este la moda sa interactionezi cu actualii sau viitorii clienti prin intermediul site-urilor de socializare, care la randul lor, reprezinta o alta maniera de promovoare: este nevoie sa se formeze o relatie client-furnizor si la distanta pentru un prim pas in increderea care ajunge sa se creeze.

Avand in vedere, in mare, aceste aspecte, vei vedea ca vei incepe sa ai succes in relatia cu clientii: este esential ca aceasta sa aiba la baza increderea, respectul, seriozitatea, profesionalismul de ambele parti. Regula de aur ramane aceeasi: in calitate de furnizor, asigura clientilor tai ceea ce isi doresc, iar in calitate de client, ai incredere in firmele autorizate!

FitnessPartner isi asteapta clientii dornici de o schimbare in viata lor!

Ai auzit de FitnessPartner pana acum? Daca nu, a sosit momentul sa o faci. FitnessPartner isi propune sa asigure clientilor sai solutii personalizate pe masura nevoilor lor: fie ca iti doresti o sala de fitness, centru Wellness & SPA sau centru Bodybuilding, sau doar doresti sa iti reinoiesti aparatura sau accesoriile din sala ta.

FitnessPartner isi invita clientii sa se cunoasca si sa puna bazele unui parteneriat care se va baza pe incredere si safisfactia nevoilor lor: in functie de preferinte si necesitati, compania le ofera solutii pe masura.

Fitness Partner – alege sa devii si tu clientul lor!