Cum a revolutionat Freddie Mercury mai putin cunoscuta industrie de beauty-tech

20 mai 2021
Autor:
Style Market Online SRL

Atunci cand analizam potentialele cauze ale anxietatii sociale si ale depresiei, care au ajuns la un nivel record din toate timpurile, un anumit tip de business se remarca printre celelalte. Industria frumusetii a capatat notorietate, nu numai prin stabilirea unor standarde de frumusete de neatins, ci si prin a ne arata care este varsta, culoarea, sexul si orientarea sexuala a „frumusetii” percepute. Brand-ul suedez de tehnologie a frumusetii, FOREO, lanseaza o campanie de constientizare numita “Be YOUnique”, invitandu-i pe toti sa fie ei insisi, fara scuze si sa devina co-creatori ai noii fete a frumusetii care are un singur criteriu - YOUniqueness!

 

In urma cu aproape un deceniu, vizionarul din spatele tehnologiei si produselor inovatoare FOREO, fondatorul Filip Sedic, a fost inspirat de vitejia, indrazneala si autenticitatea unui singur om si - o piesa Queen mai tarziu, s-a nascut FOREO.

 

”Numele FOREO provine de fapt de la „FOR EveryOne”. Fondatorul nostru a fost inspirat de versurile din legendarul cantec al trupei Queen: ‘This world could be fed, This world could be fun, This could be heaven for everyone, This world could be free, This world could be one.’ (ro: „Aceasta lume ar putea fi hranita, aceasta lume ar putea fi distractiva, ar putea fi rai pentru toata lumea, aceasta lume ar putea fi libera, aceasta lume ar putea fi una.”) El a fost, de asemenea, inspirat de energia, ingeniozitatea, personalitatea incredibila si captivanta ale lui Freddie Mercury.

Versurile capodoperei piese, a trupei Queen, au devenit in curand misiunea noastra, cand FOREO si-a propus sa darame etichetele si sa inspire oamenii sa fie ei insisi fara teama, fiind constienti de amprenta lor unica in lumea noastra frumoasa". explica Boris Trupcevic, CEO FOREO.

 

El continua: „De la ritmul primei pulsatii T-sonice din interiorul simbolicului nostru device LUNA, Filip stia ca are ceva revolutionar, care ar schimba industria frumusetii pentru totdeauna. LUNA a fost mai mult decat un simplu dispozitiv, a fost propria noastra Bohemian Rhapsody - nimeni nu si-a putut imagina ca peria din silicon si masajul facial ar cuceri lumea frumusetii si, la scurt timp, am avut 20 de milioane de oameni, care aplaudau in acelasi ritm, inovatia. LUNA este un monument de frumusete non-binara, frumusete care sarbatoreste diferentele si uneste oamenii prin ceva cu care toata lumea se poate identifica.” 

 

FOREO este un rockstar, creator al unei nise proprii, un rebel cu o inima electrica, dansand dupa propria rima si pionierand noua era a frumusetii. Desi originile beauty-tech-ului si „software-ul de transformare virtuala” provin inca din 1998, fiind fundament, orientate spre inovatie, precum FOREO, au dat startul ascensiunii rapide a tehnologiei de infrumusetare, o categorie care a fost pana in acel moment destul de invechita si statica. Cu lumea, care inca “pulseaza” pe valurile create la  nivel global de device-ului LUNA 3, dispozitivul UFO 2, schimba jocul si aduce viitorul in industria frumusetii. Spectrul complet de tratamente spa, disponibile numai la saloane si clinici a fost acum impachetat intr-un device dragut, dar puternic, oferindu-va o revitatilate a tenului in doar 2 minute, economisind astfel timp si bani. Viitorul este acum si FOREO este in fruntea dezvoltarii de noi tehnologii, deoarece marca a lansat recent un dispozitiv de tonifiere a tenului cu microcurent, numit BEAR si a anuntat ca echipa lor stiintifica de la Institutul FOREO lucreaza deja la urmatoarea creatie importanta, asigurandu-se ca aceasta este din nou unica prin functionalitate, calitate excelenta, durabilitate si beneficiile pe care le ofera.

„Fiecare fan al trupei Queen stia ca exista doua fete ale lui Freddie, fata de showman extravagant si fata de tip timid si intim. Exista doua parti si la FOREO - atunci cand vine vorba de tehnologie, calitate si inovatie, lasam produsele noastre sa vorbeasca de la sine, totusi, cand vine vorba de diversitate si incluzivitate, 2 factori importanti pentru marca noastra, simtim nevoia sa strigam de pe acoperis – Be YOUnique and let your inner rockstar shine! (ro: Fii TU, fii unic si lasa sa straluceasca rockstar-ul din tine!) Noi, cei de la FOREO suntem mandri de familia noastra la nivel mondial, iar diferentele dintre noi, ne fac sa iesim in evidenta, astfel vrem sa inspiram persoane si sa le incurajam sa nu-si minimizeze niciodata personalitatea pentru a se potrivi unui loc, intrucat aceasta lume ar putea fi cu adevarat un rai pentru toata lumea ”, spune Trupcevic.

Cercetarile sugereaza ca 71% dintre femei solicita mass-media sa faca o treaba mai buna portretizand femei cu aspect fizic divers, varsta, rasa, forma si dimensiune, in timp ce 41% dintre barbatii americani simt o presiune mare pentru a fi puternici din punct de vedere emotional. Mai mult decat atat, sexualitatea nu mai este o chestiune privata si, cu acest aspect global mai mare ca niciodata, este evident ca schimbarea catre dragoste si acceptare a fost mult timp intarziata. Ca raspuns la aceste cifre alarmante, FOREO lanseaza o platforma pe termen lung, pentru a sarbatori diferentele si YOUniqueness de orice fel, oferind oamenilor din intreaga lume, o voce pentru a sustine eroii din zilele noastre. Scopul este de a arata lumii toate fetele frumusetii, refuzand sa fie definite de oricine si ducand diversitatea, incluzivitatea si individualitatea din industria frumusetii la un alt nivel.

Incurajator este faptul ca exista o multime de sperante catre un rai pentru toata lumea, deoarece datele arata, de asemenea, ca majoritatea femeilor, 83% mai exact, vor sa arate cat mai bine pentru ele, decat sa urmeze definitia „frumosului” al altcuiva si, in plus, 83% dintre toate femeile cred ca fiecare femeie are ceva frumos in ea. Suntem de acord, toti oamenii sunt frumosi in esenta si, avand si Pride in aceasta luna, FOREO vrea sa creeze o platforma pe termen lung pentru a sarbatori nu numai membrii acestei comunitati, ci si pe toti curajosii, indivizii diferiti si neinfricati care sustin ceea ce simt si care sunt oameni frumosi pentru FOREO, fara culoare, varsta sau sex si cu siguranta fara limite.

„Omenirea este incluziune, reprezinta diferentele noastre in timp ce sarbatorim cultura si identitatea noastra. Freddie Mercury a captivat inimile umanitatii prin expresia sa unica, onestitate si stilul sau de viata nonconformist. Cu mult inaintea timpului sau, dar recunoscut si iubit de toata lumea, pictograma stilului a unit oamenii din intreaga lume, de la pasionatii de pop si hard rockeri la comunitatea LGBTQ + si artisti de tot felul. Freddie a fost cu adevarat o legenda si FOREO va continua sa-l onoreze in misiunea noastra de a raspandi dragostea si acceptarea prin YOUniqueness, pentru ca ‘The show must go on’! (ro: „Spectacolul trebuie sa continue”!), spune Trupcevic.

 

 

* „Versurile citate ale compozitiei Heaven for Everyone sunt proprietatea lui Taylor Roger Meddows si a EMI VIRGIN SONGS, FOREO nu pretinde sa detina nici una dintre partile sale.”

 

Image via Vogue.co.uk, FOREO nu detine drepturi de autor asupra acestei imagini, toate drepturile sunt rezervate detinatorilor

 

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram