Cum optimizam campania de Google Adwords

Profitând la maximum de Google AdWords înseamnă că trebuie să fiți în permanență în topul optimizării campaniei. În fiecare an, companiile vărsc mii și mii de dolari în cheltuielile publicitare, dar este ROI rezultată acolo unde trebuie să fie? Cel mai important, este locul în care ar trebui să i se acorde suma de dolari pe care ați cheltuit-o? Pentru mulți dintre dvs. răspunsul este un răsunător nu.

Între timp, Google continuă să valorifice din aceste campanii AdWords ne-optimizate. În fiecare an, 96% din veniturile Google provin din programul AdWords și puteți fi siguri că o bună parte din acestea provin din anunțuri care au rămas prea lungi și din campanii care nu au fost optimizate.

Nu este nimic greșit pentru ca Google să profite de campaniile AdWords; cu toate acestea, adevărata întrebare este că profitați?

Chiar și cel mai experimentat PPC Specialist poate fi susceptibil de pete nevăzătoare în timp ce supraveghează zeci de campanii AdWords în fiecare zi. De aceea suntem acum aici pentru a vă reaminti de cele mai multe lucruri pe care le puteți face pentru a vă asigura că marca dvs. este cea mai mare bangă pentru a ieși din fiecare campanie AdWords.

CUM OPTIMIZAM CAMPANIA DE ADWORDS

(P) Afla cum sa dezvolti un audit de Adwords pentru campaniile tale.

 

Google AdWords este cea mai robustă platformă de anunțuri în jur, dar uneori acest lucru poate face mai mult rău decât rentabilitatea rentabilității investiției. Pentru a-ți optimiza campaniile, trebuie să-ți concentrezi atenția. Iată cinci domenii din care să faceți acest lucru:

Îmbunătățiri ale cuvintelor cheie, îmbunătățiri mobile, îmbunătățiri de locație, confiscarea filei “oportunități” și încorporarea Google Analytics. Acestea sunt cele cinci umbrele principale care vor conține sfaturile noastre de optimizare.

Să începeți optimizarea.

1. Lista de cuvinte cheie negative

Cuvintele cheie sunt baza programului Google AdWords, deci este important să știți că utilizați cele corecte. 76% din campaniile AdWords vizează cuvinte cheie greșite. Care este punctul de a avea anunțuri declanșate dacă nu se afișează în fața clienților potriviți? Din fericire, o listă de cuvinte cheie negative garantează că nu veți cheltui bani pe căutări care nu au nimic sau nimic de-a face cu marca dvs.

Aceasta este o opțiune excelentă pentru campaniile specifice locației. Să presupunem că aveți un brand ospitalier care vizează călătorii într-un anumit oraș, dar NU în anumite orașe din jur. Ar trebui să creați o listă intitulată “Orașe excluse” în care să includeți cuvinte cheie negative pentru toate zonele înconjurătoare.

O mai bună orientare către campanii nu este realizată doar prin adăugarea de cuvinte cheie mai specifice în mix. Este important să știți care dintre cuvintele cheie trebuie să excludeți cu totul. Adăugând în fiecare lună noi liste de cuvinte cheie negative pe liste, veți asigura că anunțurile sunt declanșate în cel mai scurt timp posibil pentru cel mai bun public posibil.

Pentru a vedea ce termeni de căutare declanșează anunțurile dvs., faceți clic pe opțiunea drop-down “Detalii” din fila Cuvinte cheie și selectați “Toate”.

2. Adăugați ajustările sumelor licitate la cuvintele cheie câștigătoare

Procesul de a găsi cuvinte cheie adecvate și eficiente este nesfârșit. De ce nu te răsplătești când capturezi în cele din urmă diamantul ăsta? Indiferent dacă afacerea dvs. este mare sau mică, nu vă fie teamă să aruncați mai multe cheltuieli publicitare în cele mai importante cuvinte cheie de conversie. Dacă trebuie să întrerupeți alte campanii din cauza asta, atunci fiți așa. Cuvintele dvs. cheie de conversie de top 10 valorează timpul și banii în plus.

În scopuri organizaționale, este posibil să fie mai ușor să aruncați toate aceste cuvinte cheie într-un singur grup de anunțuri. Luați acest grup de anunțuri și măsurați rezultatele din ultimele câteva luni pentru a maximiza dimensiunea eșantionului. Odată ce aflați care dintre ele depășesc pe celelalte, veți putea să reduceți grupul în continuare și să creșteți sumele licitate pentru cele mai performante cuvinte cheie.

Accesați fila Setări și faceți clic pe sub-fila Dispozitive. Acesta va prezenta datele de care aveți nevoie pentru a ști care sunt dispozitivele care convertesc, spunându-vă astfel unde să creșteți suma licitată

3. Aplicați filtrele la tipurile de potrivire a cuvintelor cheie

Atunci când utilizați tipuri de potrivire mixtă, o abordare diferențiată a licitației vă poate ajuta să obțineți cel mai mare impact pentru cheltuielile dvs. publicitare. Practic, ceea ce veți face este să fluctuați sumele licitate în funcție de “potrivire de expresie”, “potrivire exactă” și “modificator de potrivire amplă”. Acesta din urmă va fi oferta cea mai mică, deoarece este tipul de potrivire cel mai puțin precis.

Afla cum sa iti optimizezi corect campania de Google Adwords citind ghidul Star Marketing.