fbpx

Cum iti pregatesti biroul de o intalnire: 4 trucuri

Odata cu relaxarea masurilor de siguranta din pandemie se apropie momentul intoarcerii angajatilor la sediu. Dupa mai bine de un an de sedinte online, schimburi de mesaje scrise si apeluri video, este timpul sa-ti pregatesti biroul pentru lucru. Intrucat reprezinta spatiul in care iti desfasori activitatea si iti primesti colaboratorii si partenerii de afaceri, este esential ca mediul sa fie curat, sigur si bine organizat. Iata cateva sfaturi pentru o intalnire de succes in biroul tau.

Optimizeaza spatiul

Distantarea sociala a fost sintagma care ne-a urmarit in toate aceste luni de pandemie. Daca suprafata disponibila permite, organizeaza-ti biroul pentru a primi doar acel numar de persoane care vor fi in siguranta, la distanta regulamentara. Aceasta nu este doar o masura de indeplinire a unui criteriu legal in vigoare, ci chiar felul tau de a transmite un mesaj cu privire la importanta pe care o acorzi sentimentului de siguranta pe care trebuie sa-l traiasca toti cei care trec pragul biroului tau. Caile de acces in cladire trebuie sa fie foarte bine delimitate, iar crearea unor culoare de intrare si iesire marcate vizibil pe podea este de bun augur.

Curatenia

Dupa intoarcerea angajatilor la sediu, un segment al schemei de personal capata o importanta si mai mare. Este vorba despre personalul insarcinat cu mentinerea curateniei. Pe langa activitatile uzuale, acestia trebuie instruiti si dotati cu toate cele necesare, atat in ceea ce priveste aparatura, cat si materialele de curatat si dezinfectat. Pe langa activitatea de rutina a angajatilor de la curatenie, desfasurata in general inainte sau dupa program, este important sa ai la indemana un instrument util care sa te ajute sa cureti rapid in urma unui accident petrecut in birou cu putin timp inainte de o sedinta importanta. Un astfel de aparat poti alege din modelele de aspiratoare cordless Triflex, verticale, fara cablu, usor de depozitat si extrem de eficient, cu tehnologie de inalta performanta.

Spatiul de receptie

Fie ca vorbim despre un coleg pe care il primesti un birou sau de un oaspete din exterior, trebuie sa te ingrijesti de locul in care acesta va fi intampinat. Inainte, receptia cladirii in care iti desfasori activitatea sau anticamera biroului tau reprezentau locul in care oamenii pe care ii primeai erau intampinati de un angajat si incurajati sa astepte sa inceapa intalnirea cu o ceasca de ceai sau o cana de cafea, simtindu-se mai confortabil si bineveniti. Acum, pe langa aceasta ospitalitate, spatiul de receptie poate fi si primul loc de dezinfectare. Asadar asigura-te ca toata lumea are la dispozitie dezinfectanti: covoare pentru picioare, tunel, gel pentru maini, spatiu de spalat. Daca esti in continuare adeptul servirii inainte de sedinta, transmite departamentului care se ocupa cu aprovizionarea sa aleaga produse sigilate, pe care le va atinge doar invitatul, fie ca vorbim despre cafea, ceai, croissant sau alte tratatii.

Mediul din birou

Pentru o perioada, oamenii vor fi reticenti la folosirea instalatiei de climatizare. Daca o pui in functiune, asigura-te ca vor fi la vedere insemne de tipul „aparatura igienizata periodic”. Solutia cea mai sigura ramane aerisirea traditionala. O camera bine aerisita este cel mai bun loc pentru discutii, deoarece aerul proaspat contribuie la senzatia de curatenie pe care ti-o ofera un spatiu de lucru.

Revenirea treptata si progresiva la birouri este inca un pas pentru normalitatea pe care o asteptam atat de mult. Pentru reusita unei intalniri de lucru sau de afaceri, este esential ca oamenii pe care ii primesti in aceste conditii sa se simta in siguranta. Daca ai trecut de acest obstacol, ai toate sansele sa obtii ceea ce ti-ai propus.