fbpx

Cum a cucerit FOREO 30 de milioane de inimi?

– Opt ani in domeniu: Beauty-Tech a avut cea mai rapida crestere de brand in privinta ingrijirii pielii la nivel global –

Aceasta luna marcheaza a 8-a aniversare a brand-ului suedez de beauty-tech, FOREO si daca nu ati auzit de acest nume pana acum – tineti-l minte! Cu doar cateva saptamani inainte de celebrarea celei de-a 8-a aniversari, dupa ce s-a remarcat cu aprobarea Lookfantastic ca fiind cel mai bun brand premium de dispozitive de ingrijire a pielii la nivel global, FOREO si-a consolidat pozitia No1 ca fiind cel mai in voga instrument de ingrijire a pielii de pe planeta, confirmat de 160 200 000 de vizualizari pe TikTok.

 

Fondat de vizionarul Filip Sedic, proprietarul a peste 200 de brevete inregistrate, FOREO s-a decis sa cucereasca stratosfera frumusetii de la lansarea brand-ului in 2013 si nu da semne sa se opreasca aici. Cu un dispozitiv FOREO vandut la fiecare 10 secunde in 2020, marca a devenit rapid un sinonim pentru „instrument de ingrijire a pielii” si analizand doar gama LUNA, vorbim despre peste 20 de milioane de produse vandute. Acest lucru nu este o surpriza, deoarece inovatorul suedez a vandut peste 2 milioane de dispozitive LUNA de Black Friday pe foreo.com in doar 24 de ore si, in plus, in ciuda pandemiei de coronavirus, compania a inregistrat o crestere de peste 30% a vanzarilor online si a preluat controlul peste intreaga industrie, conducand-o spre singura directie posibila pentru viitorul frumusetii – beauty-tech-ul (tehnologia frumusetii).

 

„Cand ne-am lansat in 2013, tot ce aveam erau doua lucuri: un produs revolutionar uimitor in mana dreapta si un vis in minte. Se pare ca asta este tot ce ai nevoie pentru a reusi. Astazi, FOREO este prezent in peste 80 de tari, cu 3000 de angajati puternici si recunoscut ca fiind un standard de catre cei 30 de milioane de clienti din intreaga lume, acest lucru este cu adevarat demn de laudat, deoarece acum FOREO isi sarbatoreste cei opt ani de existenta.”, spune Boris Trupcevic, CEO FOREO.

 

El mai spune: „In plus, fata de acest punct culminant emotional, am primit cel mai valoros cadou de la frumosii nostri clienti, care premiaza efortul FOREO pentru excelenta cu cinci stele pe o platforma de evaluare a consumatorilor Trustpilot. Suntem o companie centrata pe nevoile clientului si ne straduim sa realizam produse durabile de inalta calitate. Clientii nostri recunosc acest lucru si multi dintre ei au avut incredere in marca noastra inca de la inceput. Am contactat sute din primii nostri clienti pentru feedback-ul lor, pentru a ne asigura ca utilizeaza in continuare dispozitivele noastre. A fost cu adevarat un moment emotionant sa auzim povesti despre modul in care LUNA noastra a devenit parte din vietile lor. Ceea ce a fost cu adevarat special, este faptul ca toti au remarcat faptul ca produsele FOREO functionează ireprosabil chiar si dupa 8 ani de utilizare si inca arata la fel de frumos si curat ca cele noi, cu o durata de viata a bateriei cu adevarat “nebuna”. Aceasta inseamna ca am reusit, nu numai sa satisfacem nevoile clientilor nostri, sa ne preocupam de durabilitate, ci si sa stimulam inovatia si sa imbunatatim viata oamenilor!”

 

Alimentat de ADN-ul suedez inovator, FOREO este creatorul original al primului dispozitiv de curatare a fetei din silicon din lume, lansat in 2013. Este descris pe scara larga drept Apple al industriei de ingrijire a pielii. Astazi, LUNA este cel mai copiat produs de infrumusetare din lume si, dupa cum se spune, – imitatia este cea mai sincera forma de flatare. La sfarsitul anului 2019, o hotarare judecatoreasca fara precedent din Shanghai a acordat marcii o despagubire de 3 milioane RMB, cea mai mare plata legata de contrafacere pentru incalcarea proiectelor din Curtea de Proprietate Intelectuala din Shanghai. Aceasta victorie enorma nu numai ca a stimulat eforturile marcii in razboiul impotriva falsificatorilor, dar a dat tonul celorlalte marci care sufera de aceeasi problema.

 

FOREO nu este doar un alt nou brand de frumusete, este o inovatie si o tehnologie care functioneaza pe piata frumusetii si care face diferenta. Aceasta marca premium este cunoscuta mai ales pentru cele trei produse “erou” ale sale: LUNA 3, UFO 2 si BEAR, dispozitive portabile dragute, dar puternice, care impacheteaza un ritual serios si care ofera o sesiune completa de ingrijire in doar 6 minute, asa cum este descris in Vogue. Celebritatea iubita, LUNA 3, cea mai moale si mai igienica perie faciala din silicon din lume, ofera o curatare profunda, dar delicata, asigurandu-va ca bariera pielii ramane sanatoasa si intacta. Combinat cu UFO 2, un premiat campion facial complet si BEAR, dispozitivul de tonifiere faciala cu microcurentului, pielea devine tanara si stralucitoare in cateva minute. In timp ce device-urile marcii, LUNA 3 si UFO 2 sunt cele mai bine vandute, BEAR este cel mai nou produs care are cele mai ridicate rate de crestere in ultimul an si reia rapid din urma succesul gamelor LUNA si UFO. Cu toate acestea, echipa stiintifica de la Institutul FOREO lucreaza deja la urmatorul lucru important, asigurandu-se ca acesta este, din nou, unic in ceea ce priveste functionalitatea, calitatea excelenta, durabilitatea si beneficiile pe care le ofera.

 

Brand-ul isi duce clientii fideli intr-o calatorie in timp, intrucat tehnologia de ultima generatie a dispozitivelor FOREO sterge literalmente anii de pe fete, ducandu-i inapoi la vremuri in care se simteau cei mai frumosi. Cu peste 30 de milioane de produse vandute, FOREO a infrumusetat fetele si a adus zambete clientilor sai de miliarde si miliarde de ori, scotand in evidenta adevarata stralucire interioara, facand oamenii sa para si sa se simta mai tineri. In opt ani scurti, compania a trecut de la zero la miliarde, obtinand peste 225 de premii la nivel global, a deschis o instalatie futurista in China, completata de un Institut de cercetare si dezvoltare avansat, cu acoperisuri cu panouri solare, facilitati de ingrijire in sali de fitness pentru lucratori, a deschis alte 20 de hub-uri si birouri globale pe sase continente si a urcat ierarhic pentru a deveni cel mai vizualizat brand de ingrijire a pielii din lume, clasandu-se pe prima pozitie.

 

FOREO este in fruntea tuturor topurilor viitoare, iar e-commerce-ul livestream, viitorul comertului, lanseaza FOREO intr-o alta aventura, ducandu-si clientii intr-o experienta reala de cumparaturi live, numita „SkinposiTVty”, cu o serie de emisiuni care urmeaza sa fie difuzate pe canalele sociale ale marcii in fiecare vineri, pe tot parcursul lunii de celebrare a brand-ului FOREO, incepand cu 9 iulie. Va recomandam sa il urmariti pe Youtube, dar il puteti accesa pe Facebook si Instagram. Nu doriti sa ratati aceasta petrecere, deoarece, pe langa ofertele speciale de pe foreo.com si o provocare pe retelele sociale, marca va va oferi o scurta privire, un fel de „in spatele scenei” a procesului sau de productie si povestea brand-ului, cu oameni adevarati de la FOREO, de la experti in cercetare si dezvoltare pana la super-eroi ai serviciilor de asistenta pentru clienti, ajungand in inima brand-ului care a schimbat industria frumusetii pentru totdeauna. Aceasta va fi, de asemenea, o oportunitate perfecta pentru a afla toate sfaturile si trucurile despre cum sa utilizati cel mai bine produsele FOREO.

 

FOREO prognozeaza o crestere de doua cifre in 2021 si isi propune sa creasca mult mai mult pana la implinirea a 10 ani. In trimestrul IV 2021, compania va lansa un nou produs care cuprinde o experienta ultra-personalizata si o abordare individuala a ingrijirii pielii, precum si redefinirea frumusetii – combinand toate tendintele majore la care ne putem astepta de la o industrie anul acesta, stabilind inca o data un standard ridicat pentru industria frumusetii. Cu siguranta, acesta nu este ultimul de care veti auzi de la pionierul suedez anul acesta, urmand sa vina multe altele si in 2022. Compania, impreuna cu sora sa, FAQ Swiss, intentioneaza sa isi lase o amprenta mai puternica in consumabile, ingrijire orala, precum si in dispozitive de ingrijire a pielii la nivel profesional. Cine stie unde ne va duce calatoria acestui brand si cum vor arata urmatorii cativa ani, dar fiti siguri, cu FOREO la carma – ne va duce dincolo de imaginatie.