Criterii pentru un banner publicitar eficient

14 octombrie 2020
Autor:
Atelierul de Creatii Digitale

In momentul in care esti antreprenor iti doresti sa atingi succesul in afaceri intr-un timp cat mai scurt. Din acest punct de vedere fiecare antreprenor cauta sa ajunga cat mai repede la un numar cat mai mare de clienti. Astazi acest lucru este foarte usor cu ajutorul promovarii in mediul online, insa chiar si asa specialistii in promovare recomanda multor companii sa apeleze in continuare si la metode de promovare stradala precum bannerele publicitare.Pentru ca promovarea cu ajutorul unui banner publicitar sa fie cat mai eficienta este important sa ai in vedere anumite criterii. In ceea ce urmeaza sunt punctate aceste criterii de care sa tii cont atunci cand ai luat decizia de a apela la bannere publicitare in vederea promovarii afacerii tale.

1.Locul unde este amplasat

Primul aspect important atunci cand vorbim despre un banner publicitar se refera la locul unde urmeaza a fi amplasat acesta. Obligatoriu trebuie sa fie amplasat intr-un loc cat mai vizibil si intr-un loc ce asigura un trafic important de potentiali clienti. Astfel indiferent daca vorbim despre marginea unei cai rutiere ori despre un panou de afisaj aflat pe un trotuar pietonal, banner-ul publicitar trebuie sa fie amplasat astfel incat sa fie vazut de cat mai multa lume pentru a avea impact si a genera interes in randul potentialilor clienti.

2.Marimea banner-ului publicitar

Dupa ce este stabilita locatia banner-ului atentia trebuie sa cada asupra marimii acestuia. Cei care produc bannere publicitare pot oferi diferite marimi, iar dimensiunea acestor bannere trebuie sa aiba in vedere locatia unde va fi amplasat. Daca banner-ul se adreseaza in general pietonilor sau daca este amplasat in interiorul unui spatiu, atunci dimensiunea poate fi mai redusa. Pe de alta parte, in cazul unui banner publicitar amplasat in zona unei artere rutiere sau intr-una aeroport spre exemplu dimensiunea acestuia trebuie sa fie una considerabila pentru a putea fi vizibil.

3.Design-ul si aspectul banner-ului

In functie de marimea banner-ului publicitar se ajunge la un alt criteriu relevant pentru eficienta acestui material de promovare a unei afaceri, si anume design-ul acestuia. Design-ul are in vedere atat dispunerea textului si a imaginilor pe banner, cat si alegerea culorilor si a fontului pentru text. Este extrem de important ca design-ul sa fie atractiv, sa iasa in evidenta, dar in acelasi timp sa fie placut ochiului si sa fie usor de citit chiar si de la anumite distante, in functie de locatia unde este amplasat.

4.Calitatea banner-ului

Un alt criteriu extrem de important pentru eficienta unor bannere publicitare se refera la calitatea acestuia.Calitatea trebuie sa aiba in vedere atat materialul din care este realizat banner-ul propriu-zis, cat si calitatea materialelor folosite pentru a imprima mesajul sau imaginile de pe banner-ul respectiv. Un banner de calitate trebuie sa reziste un timp cat mai indelungat pentru a fi considerata o investitie rentabila pentru firma care alege sa apeleze la aceasta metoda de promovare.Pornind de la aceste criterii cu siguranta vei face alegerea potrivita atunci cand vine vorba despre un banner publicitar pentru promovarea companiei tale.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram