Cris Tim cauta copii cu stofa de superstar pentru noua campanie Salam Sasesc

Cris-Tim, liderul pietei de mezeluri din Romania, a lansat o competitie nationala inedita intitulata „Cris-Tim te face superstar!” pentru a descoperi vedetele noii campanii de imagine a produsului Salam Sasesc. Parintii care isi stiu copiii talentati si expresivi ii pot inscrie in concurs pe baza unei inregistrari video in care acestia spun „Salam Sasesc” si raspund la intrebarea „Daca ai fi tu mama mea mea, si eu copilul, ce m-ai pune sa fac?”. Prin vot, publicul isi va alege preferatii, pe care Cris-Tim ii transforma in superstar!
Competitia se desfasoara in perioada 17 martie – 13 aprilie 2014, timp in care orice copil cu varsta cuprinsa intre 3 si 7 ani poate fi inscris pe platforma dedicata competitiei. Pe baza numarului de voturi pe care fiecare inregistrare video in parte le strange, saptamanal, vor fi alesi cinci copii talentati. Din acestia, un juriu format din doi reprezentanti ai departamentului de marketing Cris-Tim, regizorul spotului si directorul de creatie al agentiei de publicitate va alege doi finalisti. La sfarsitul celor patru saptamani de concurs, opt copii vor deveni protagonisti in noua reclama Salam Sasesc.
Dupa succesul inregistrat cu campania de comunicare din 2002, in care o fetita de numai patru ani a emotionat o tara intreaga prin dragalasenia ei, acum, la 12 ani de la acel moment, adolescenta Luiza Lucuta se alatura eforturilor companiei de a gasi si a promova noi talente.
„Potrivit valorilor companiei noastre, Cris-Tim incurajeaza descoperirea tinerelor talente in randul copiilor, pentru ca business-ul nostru este despre oameni. Ne dorim sa oferim o sansa la celebritate cat mai multor copii, unii dintre ei devenind astfel imaginea emblematica a noii campanii Salam Sasesc.”, a declarat domnul Radu Timis, proprietarul Cris-Tim.