fbpx

Construieste propriul cazinou cu Tap Company un joc marca POSSIBLE

“Tap Company” este un joc cu o poveste ampla si foarte bine detaliata, care se bazeaza pe simtul umorului de care va da dovada jucatorul, dar si pe curiozitatea si spiritul sau antreprenorial.

Astfel, Tap Company propune fiecarui jucator sa devina patronul unui mic startup din Miami, care dupa ce dovedeste ca se pricepe la administrarea businessului si incepe sa aiba profit, in scurt timp va reusi sa faci atat de multi bani incat isi va permite deschiderea propriului cazinou. Drumul interesant, misterios si greu insa de-abia acum incepe. Nu este deloc timp pentru relaxare si numararea banilor pe o plaja pustie. Pe langa atributiile oricarui patron si problemele care apar din aceasta meserie, jucatorul va intampina o serie de momente neasteptate, incitante si paranormale care il vor suprinde si acapara total in atmosfera jocului. Ce ii trebuie neaparat jucatorului? Degete rapide!

“Telul nostru este sa cream si sa producem jocuri pentru mobil si tableta cu un design impresionant, dar si cu o poveste frumoasa in spate. Vrem sa ne diferentiem usor de concurenta, prin curaj si creativitate. Jocul Tap Company nu face exceptie de la aceasta regula si suntem nerabdatori sa vedem cum va fi primit de piata locala,” a declarat Stefan Iarca, Country Manager POSSIBLE Romania.

“Tap Company” este disponibil gratuit in GooglePlay, urmand ca la jumatatea lunii noiembrie sa se lanseze si versiunea pentru AppStore.

POSSIBLE Games, parte din POSSIBLE CEE , este de asemenea cunoscuta pentru jocuri si aplicatii precum “Small & Furious”, “The End App”, “Die Hard Game”, Totoya Creatures.

POSSIBLE CEE este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 18 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Tesco, Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, 1Hotels, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, ATV, Minimax, Generali, AXA, etc. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising. De asemenea, POSSIBLE este o forta la nivel mondial digital, fiind o retea de agentii digitale cu 22 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1000 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP. Lista impresionanta de clienti internationali cuprinde: AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda, Starwood, World Wildlife Fund, Absolut Vodka, Michael Kors, Canon, Nike, Audi, Sony Playstation, Pringles, etc.

In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Ungaria, Romania, Rusia.