Concord Communication se implica in proiecte de comunicare dedicate industriilor majore din Romania

Am incercat sa raspundem cerintelor mediului de afaceri si social romanesc, prin organizarea unor evenimente specifice de interes, in care sa aducem la aceeasi masa, toti factorii decizionali, atat organizatii private, cat si autoritati de stat si personalitati academice, pentru a oferi o platforma de dezbatere, networking si intelegere a tendintelor si influentelor viitoare care pot actiona ca agenti ai schimbarii. Mai mult, am stabilit o buna si permanenta colaborare cu mass-media, aceasta sustinandu-ne si devenind un partener viabil in diseminarea informatiilor si a rezultatelor intalnirilor si dezbaterilor noastre.

Credem in progresul societatii romanesti prin intermediul inovarii si al investitiilor in tehnologie. Astfel, prin ultimul proiect al nostru, Agenda Digitala 2014 – 2020, alaturi de parteneri precum FNTM am sustinut si promovat platforma de cooperare in domeniul IT&C cu privire la crearea infrastructurii necesare pentru dezvoltarea economiei digitale, la nivelul intregii tari, precum si reducerea decalajelor intre mediul urban si cel rural.

Suntem constienti de importanta valorii adaugate reale, astfel am dorit sa promovam proiecte care evidentiaza importanta creativitatii in business, proiecte prin care am oferit participantilor si invitatilor, ocazia de a analiza si intelege elementele care stau la baza succesului unei companii in mediul de business contemporan, cum ar fi Conferinta Creativitatea in business – Avantajul competitiv pentru performanta companiilor.

Colaboram cu organizatii importante din toate industriile majore si organizam evenimente specifice de afaceri, care se constituie ca bune instrumente de PR, cum ar fi conferinta IFS – Productie, Logistica, Import, Retail, destinata industriei FMGC, prima conferinta Global G.A.P. in Romania, constituita ca platforma de dezbatere privind standardele de calitate in agricultura sau conferinta FOREX 2013, de interes pentru toate partile implicate in tranzactionarea pe piata valutara.

Printr-o echipa specializata si dedicata in intregime clientului, Concord Communication isi propune sa devina un partener viabil de comunicare si PR, in atingerea obiectivelor atat al organizatiilor de business, cat si al celor nonguvernamentale. Suntem constienti de realitatile mediului social si de afaceri in care companiile din Romania actioneaza si isi planifica strategiile, intelegand tendintele, dar si constantele provocari si oportunitati cu care acestea se confrunta, sustinandu-ne astfel clientii in alegerea acelor elemente care pot face diferenta intre succes si esec.