Companiile din România pierd clienți importanți din cauza neatenției la detalii

30 mai 2017
Autor:
NOMADE Communication

Un alt studiu în ceea ce privește așteptările clienților cu privire la interacțiunea cu brandul arată că acestea sunt din ce în ce mai crescute. Oamenii își doresc să aibă o experiență pozitivă cu furnizorii și să beneficieze de serviciile calitative pentru care au plătit sau de care au fost atrași și convinși în primă instanță.
Există un număr mare de companii în România care aleg să nu investească în servicii profesionale de customer care, să nu își chestioneze clienții despre experiența avută în timpul achiziției și să nu își manifeste grija față de ei, poate doar trimițându-le un mesaj de ziua lor de naștere. Așadar, neatenția la detalii se va transforma, în timp, în lipsa clienților și în scăderea vânzărilor.
„Atunci când discutăm de satisfacția clienților, există, în general, două percepții total diferite: cea a companiei și cea a clienților finali. Adeseori considerăm că Dacă nu sună clientul, înseamnă că totul este ok. O presupunere care poate dărâma companii. Recomand tuturor o evaluare constantă a satisfacției portofoliului și vă invit să faceți un scurt exercițiu de început: întrebați echipa ce consideră despre cât de satisfăcuți sunt clienții și, ulterior, întrebați-i pe ei direct. Rezultatul va fi revelator ?!”concluzionează despre importanța investiției în clienții companiei, Delia Daniu (expert în servicii de customer care și Managing Partner Alpha Power Media & Communication)

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram