Compania Volsped ofera sfaturi utile persoanelor care intentioneaza sa se mute peste hotare

18 aprilie 2016
Autor:
WEBDESK

Trei la numar sunt alternativele pe care le aveti la indemana in momentul in care doriti sa va mutati in afara granitelor autohtone, respectiv varianta maritima, aeriana ori cea terestra. Ultima dintre acestea se poate pune in practica destul de facil daca vorbim despre destinatii din cadrul peisajului european, documentele intocmite in vederea mutarii fiind mai putine la numar tocmai pentru ca nu exista atat de multe impedimente in privinta depasirii granitelor.

Daca se opteaza pentru alternativa maritima, relocarea se va desfasura cu ajutorul containerelor, bagajele fiind organizate intr-o maniera corespunzatoare pentru a nu se deteriora in timpul calatoriei. Dezavantajul consta in faptul ca aveti nevoie de un delegat vamal, acesta fiind cel responsabil pentru intocmirea documentelor la iesirea din tara si la intrarea intr-unul dintre porturile tarii "destinatie". Acelasi dezavantaj se individualizeaza si in cazul transportului aerian, delegarea unei persoane specializate care sa se ocupe de procedurile vamale fiind una costisitoare. Insa, mutarile care se bazeaza pe transportul aerian ofera avantajul rapiditatii, dar si al sigurantei bunurilor, acestea fiind paletizate.

Avand in vedere faptul ca fiecare detaliu conteaza in momentul in care vorbim despre mutari internationale, specialistii din echipa Volsped s-au decis sa va puna la dispozitie cateva solutii, asta pentru ca intregul proces de relocare sa fie unul mai placut si mai eficient.

Programarea mutarii in off - season. Daca dorinta dumneavoastra este aceea de a economisi cat de mult posibil, atunci intervalul perfect este cel de la inceputul unui nou an, cu accent pe mijlocul lunilor. Inceputul si sfarsitul unei luni reprezinta perioadele cheie in care se solicita tot mai multe mutari, avand in vedere faptul ca aceste momente coincid cu termenul de plata al chiriilor. Asadar, daca timpul nu reprezinta un impediment pentru dumneavoastra, solicitati grila de preturi a firmei de mutari pentru o perioada mai indelungata, urmarind modul in care sunt distribuite reducerile.

Reducerea bagajelor. Bineinteles, direct proportional cu greutatea lucrurilor pe care doriti sa le transportati vor creste si costurile impuse de firma de relocari internationale. Pentru a va incadra in bugetul prestabilit, asigurati-va de faptul ca nu plecati dintr-un loc cu o sumedenie de obiecte, accesorii sau articole care nu va mai sunt de folos. Pastrati doar cartile de suflet, de care nu va puteti desparti in niciun context, piesele vestimentare de baza din garderoba dumneavoastra, precum si corpurile de mobilier aflate intr-o conditie perfecta.

Timpul lucreaza in defavoarea dumneavoastra. Nu este dificil de inteles motivul pentru care devine imperativ sa va ocupati de contractarea unei firme de mutari din timp, astfel fiindu-va mult mai la indemana intalnirile sau discutiile pentru negocierea pretului. Daca sunteti in criza de timp, iar acest lucru devine mai mult decat vizibil pentru respectiva companie, atunci sansele de  a obtine o reducere semnificativa scad drastic.

Luati in calcul costurile "extra". Orice sarcina in plus care revine transportatorilor va fi taxata pe masura, in aceasta categorie fiind incadrate corpurile de mobilier care nu sunt demontate, accesoriile neimpachetate sau obiectele care depasesc greutatea admisa. In plus, interesati-va din timp care sunt tarifele extra pe care trebuie sa le platiti pentru obiectele pretentioase, asa cum ar fi instrumentele muzicale, motocicletele sau bicicletele.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram