COMMA OIL O NOUA IMAGINE

20 ianuarie 2014

Gigantul britanic-brazilian a finalizat procesul de rebranding

Comma Oil & Chemicals a dezvaluit o noua identitate vizuala pe masura ce continua sa isi consolideze pozitia ca furnizor de vârf al unor produse de incredere si de calitate catre o baza de clienti globala, aflata in expansiune.

Campania de rebranding include introducerea unui nou slogan si a unei sigle modernizate. Sloganul, „Increderea vine din interior”, reflecta increderea pe care o are Comma in calitatea produselor sale, de la baze, procesul de productie si regimul de testare, pâna la angajati si la testele din lumea sporturilor cu motor. Aceasta le arata si clientilor - conducatori auto, tehnicieni si distribuitori - ca pot avea incredere, la rândul lor, in produsele Comma.

Sigla, care marcheaza separarea de fostul design Comma in rosu si albastru, este alcatuita din doua inele care reprezinta nu numai latura auto a companiei, ci si continua sa evolutie.
Noua imagine vizeaza si gama de ambalaje, deoarece Comma a lansat un ambalaj intr-o noua forma, cu o silueta frapanta si eleganta si care va fi utilizat exclusiv de marca Comma.

Fiecare eticheta va purta steagul britanic, reflectând mostenirea Comma ca marca britanica, ale carei produse sunt fabricate in Regatul Unit.

Schimbarea imaginii Comma este data de intrarea producatorului intr-o noua etapa de dezvoltare si de investitii. Infiintata in 1965 ca fabrica de procesare a uleiurilor de motor traditionale, Comma este acum detinuta de conglomeratul brazilian Cosan, lider pe piata de profil. Sub egida Cosan, Comma a continuat sa-si dezvolte excelenta reputatie de calitate a produselor si serviciilor, produsele Comma fiind acum disponibile in peste 40 de piete din lume.

Mike Bewsey, purtatorul de cuvânt Comma, explica strategia din spatele campaniei de rebranding: „Acesta este un moment fascinant in istoria marcii Comma. Ne consolidam prezenta la nivel international si doream o noua identitate pentru a reflecta aceasta faza si oferta noastra de calitate foarte inalta. Vrem ca identitatea noastra sa fie indrazneata, moderna si imediat recunoscuta ca apartinând companiei Comma. Ne-am hotarât sa ne axam pe tema increderii, deoarece credem ca este esentiala pentru pozitia noastra de furnizor de produse de vârf pe plan global si pentru toata asistenta oferita.”

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram