Coffee shop in Bucuresti: O investitie fezabila si usor de amortizat

14 ianuarie 2019
Autor:
WEBDESK

Conceptul de coffee shop a aparut de curand in Bucuresti, insa a fost acceptat cum nu se putea mai bine de clienti. Cu toate acestea, cafenelele exclusiviste nu si-au pierdut notorietatea, bucurandu-se, inca, de o clientela constant fidelizata prin fusion-uri in meniurile servite. Un exemplu palpabil este Ganesha Caffe, despre care clientii sustin ca este “the best coffee shop” din Bucuresti. Se poate spune, chiar, ca este cafeneaua care a dat startul acestui trend ascendent, ce tinde sa se extinda si in alte mari orase la ora actuala.

Here, at Ganesha Caffe, I served the best coffee in Bucharest!”, este cel mai sincer feedback oferit de clientii acestui coffee shop

Cele mai apreciate feedback-uri obtinute de Ganesha Caffe provin de la clientii de alta nationalitate. Italieni, spanioli, turci si chiar olandezi se intrec in laude la adresa acestui coffee shop din Bucuresti. “One of the best bars and coffee shops in Bucharest” este reactia des intalnita in randul clientilor care vin pentru prima data la Ganesha si repeta experienta aproape saptamanal, formand un obicei din a-si da intalnire cu prietenii din Romania in aceasta locatie originala.

In mod evident, acest public este cel care genereaza si cea mai mare consumatie. “Is the most pleasant coffee shop in Bucharest and I’ll definitely come here each time when I’ll need to relax and serve a cup of great coffee. I would rather do that than go even to the best bars in Bucharest, because here I found peace and plenty of great moments” este feedback-ul lui Pierre, un tanar student venit in Romania prin programul Erasmus. La fel ca el, multi alti straini care calca pentru prima data pragul acestui coffee shop din Bucuresti revin cu aceeasi placere in locul in care sunt primiti ca acasa, intampinati de caldura specifica romanilor intr-o atmosfera de sorginte orientala.

Mai mult decat o afacere: un coffee shop devenit “acasa” pentru straini

Un coffee shop este cu siguranta o investitie fezabila, gradul de amortizare al investitiei intr-un astfel de business fiind unul extrem de ridicat. In mai putin de doi ani se poate obtine profit si investi in redecorare si regandirea meniului. Totusi, ceea ce atrage si fidelizeaza clientela Ganesha Caffe este atmosfera oferita de personal si gradul de implicare in bunastarea fiecarui client. Totusi, ceea ce actionarii Ganesha Caffe privesc drept un “coffee shop in Bucuresti”, clientii privesc drept un colt de relaxare devenit “acasa” de la prima vizita.

Cea mai mare provocare apare, insa, atunci cand clientii straini trebuie sa ia contact cu specificul acestui coffee shop, aspect care ii ingrijoreaza pe actionarii Ganesha. “In mod evident, ne-am dorit de la inceput ca aceasta cafenea sa produca si sa putem amortiza investitia in cel mai scurt timp, dar provocarile apar si nu le putem evita, cum ne-am dori. Multi dintre clienti spun ca au auzit ca aici se serveste <> si, fara modestie, asa si este. Dar avem emotii cand trebuie sa primim feedback. Din fericire, intotdeauna este cel pe care il asteptam” a declarat unul dintre actionarii Ganesha Caffe.

Bucurestenii devin clienti fideli ai localurilor cu specific de coffee shop, startul fiind dat de Ganesha Caffe. Cu un meniu vast, adaptat unei suite de gusturi si preferinte in materie de bauturi calde si reci, Ganesha a reusit sa depaseasca provocarile acestui nou concept, implementand in mentalul colectiv ideea unui ambient relaxant si al calitatii superioare servite intr-un coffee shop din Bucuresti.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram