Clienții români așteapta servicii de consultanța de la furnizorii de tichete

Un studiu de satisfacție Up România și GfK România, realizat în rândul companiilor care acordă tichete cu valoare în România, relevă așteptările acestora, punctele lor de interes și factorii de satisfacție. În comparație cu 2012, în 2015 așteptările clienților sunt orientate către zona de consultanță și suport personalizat.

Astfel, ofertele speciale dedicate, modul și frecvența cu care sunt ținuți la curent cu noutățile din domeniu, precum și informațiile legislative sunt factorii de satisfacție cei mai importanți pentru clienți. Aceștia sunt îndeaproape urmați de aspecte legate de relația directă cu responsabilul de cont sau cu personalul din call center. În plus, clienții sunt din ce în ce mai interesați de rapiditatea și accesibilitatea efectuării comenzilor, ceea ce transformă online-ul într-una dintre modalitățile preferate de interacțiune.

„Cunoașterea gradului de satisfacție a clienților este extrem de importantă pentru noi și ne ajută să ne optimizăm produsele și serviciile, în funcție de nevoile lor specifice. Facem un astfel de demers la perioade regulate și de fiecare dată primim insight-uri foarte interesante. Suntem într-un moment de transformare a pieței, odată cu introducerea tichetelor electronice, astfel că studiul se dovedește a fi extrem de util.”, spune Elena Pap, Director General Up România.

Studiul derulat anul acesta, demonstrează o schimbare în 2015 a priorităților în factorii de satisfacție ai clienților. Astfel, acum aproape trei ani, companiile din România puneau cel mai mare preț pe performanța și profesionalismul persoanelor de contact, urmate îndeaproape de extinderea rețelei de afiliați.

În acest moment, clienții se declară mulțumiți de modalitățile de plasare a comenzilor, de aspectul general și ambalarea tichetelor, precum și de informațiile incluse în facturi.

Pe de altă parte, studiul relevă și aspectele care trebuiesc îmbunătățite. Acestea se referă la crearea de oferte și pachete personalizate.

Cercetarea a analizat și opiniile companiilor din rețeaua de magazine partenere care acceptă tichetele în locațiile lor, arătând că acestea sunt extrem de mulțumite de calitatea informațiilor primite și de ușurința completării documentelor (ex. borderoul de rambursare), în timp ce își doresc să se îmbunătățească promovarea companiei ca membru al rețelei de afiliați. În plus, ele se arată mulțumite și de relația pe care o au cu account managerul, precum și de rapiditatea rezolvării solicitărilor.

Studiul a fost realizat cu susținerea a peste 220 de companii din România, mici, medii și mari, și a mai mult de 70 de companii care acceptă în locațiile lor tichetele de valoare ca mijloc de plată. Colectarea și interpretarea datelor s-au realizat în intervalul aprilie- mai 2015.
Grupul Up:
Grupul Up este un grup international independent si solid care apartine salariatilor sai. Comercializeaza produse si servicii sub diferite forme : cecuri, carduri sau aplicatii mobile in 17 tari. In fiecare zi, insoteste peste 26 de milioane de persoane din intreaga lume. Grupul Up reuneste 2300 de angajati si a realizat, in 2014, un volum de emitere de 5,8 miliarde de euro.
Up Romania (fosta Cheque Dejeuner Romania):
Up Romania a fost infiintata in anul 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti si 700.000 de beneficiari. Prin experienta de 50 de ani a Grupului, Up Romania ofera garantia unor servicii fiabile si performante. Portofoliul sau de produse include tichetele de masa, tichetele cadou, tichetele de cresa si tichetele sociale.
Up Romania (fosta Cheque Dejeuner Romania):
Up Romania a fost infiintata in anul 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti si 700.000 de beneficiari. Prin experienta de 50 de ani a Grupului, Up Romania ofera garantia unor servicii fiabile si performante. Portofoliul sau de produse include tichetele de masa, tichetele cadou, tichetele de cresa si tichetele sociale.