Clientii Magister beneficiaza de suport tehnic si in week end

16 mai 2012

Pe 1 mai 2012, Magister a prelungit programul centrului de suport tehnic dedicat comerciantilor care utilizeaza platforma software pentru retail SmartCash RMS, pentru a deservi cu promptitudine sesizarile primite de la retaileri la sfarsit de saptamana, cand magazinele inregistreaza cele mai mari vanzari.

Acum, call-center-ul Magister este functional inclusiv sambata si duminica, dupa urmatorul program:
- de luni pana sambata intre orele 09:30 - 18:30;
- duminica intre orele 09:30 - 13:30.
Utilizatorii Magister pot semnala eventualele probleme la numarul unic de apel 021.569.36.99, avand la dispozitie 50 de linii simultane de acces telefonic. De acum, echipa Magister solutioneaza cu promptitudine orice defectiune tehnica inclusiv in week-end.

Magister ofera solutii complete hard-soft pentru magazine mici sau medii, individuale sau in retea. Solutiile Magister sunt completate de un set de servicii post-implementare foarte riguros definite si urmarite, astfel incat clientul sa beneficieze de schema optima de exploatare a solutiei primite.

Magister este dezvoltatorul platformei software SmartCash RMS, singurul brand romanesc de software pentru managementul magazinelor mici si medii, individuale sau in retea, avand in portofoliu zece produse complementare, rezultatul multor ani de experienta in domeniul retail. Este singura suita romaneasca de produse software ce acopera complet si complex nevoile comerciantilor mici si mijlocii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram