Click4Fashion cel mai nou jucator pe piața de fashion online din România

28 septembrie 2015

În spatele acestui proiect de e-commerce se regăsește vechea echipă Stilago, un brand internațional care și-a încheiat operațiunile în iulie 2015.
Odată cu acest parteneriat, ContentSpeed și-a demonstrat excelența în dezvoltarea infrastructurii de e-commerce aducând pe piața din România un produs dinamic, adaptat noilor tehnologii și în care clientul este mereu în prim-plan. Oferta Click4Fashion include reduceri de până la 70% în fiecare zi, colecții noi pentru întreaga familie și exclusivități la cele mai bune prețuri.
Proiectul Click4Fashion s-a născut din pasiunea echipei de a oferi mai mult pe piața e-commerce decât simpla vânzare. Este vorba de încredere câștigată, investiții bine plasate, stabilirea și urmarea unei strategii care să facă din Click4Fashion următorul jucător important pe domeniul fashion online românesc și nu numai. Toate aceste țeluri sunt ale unei echipe dedicate, alcătuită din profesioniști tineri și determinați care înțeleg necesitățile pieței de e-commerce și dorințele clienților care aleg să își facă online cumpărăturile.
“Mă bucur că anul acesta am avut oportunitatea de a lansa pe piața din România brandul Click4Fashion și că, alături de o echipă determinată și de specialiștii ContentSpeed, am reușit să lansăm în țara noastră un magazin online cu potențial, dinamic, modern în care satisfacția clientului este prioritatea numărul 1. Am deschis «buticul» de fashion de scurt timp, dar parcursul acestei prime luni s-a dovedit crucial pentru noi și pentru clienții noștri care au avut încredere în serviciile noastre. Misiunea noastră se bazează pe cultivarea încrederii oamenilor și oferirea de produse în exclusivitate de la branduri mari din Europa și nu numai”, a declarat Mira Anghelescu, Managing Director România și Bulgaria Click4Fashion.
Determinarea și expertiza Click4Fashion se văd foarte bine în succesul la care a reuşit să ajungă brandul pe piața din România. Sunt peste 40.000 de abonați la newsletter, cu obiectivul de a ajunge la 100.000 până la finalul anului. De asemenea, în mai puțin de două luni au fost înregistrate peste 1.000 de comenzi, iar până la finalul acestui an prognoza Click4Fashion este că numărul se va mări cu până la 6.000 de alte noi comenzi. Compania și-a asigurat o prezență foarte bună pe social media cu aproximativ 15.000 de like-uri pe pagina de Facebook. Extinderea Click4Fashion pe o piață externă se întâmplă astăzi, 28 septembrie, în Bulgaria, acolo unde se bucură deja de expertiză din perioada dezvoltării Stilago. În 2016, strategia cuprinde extinderea în alte două-trei țări.
"A fost o adevărată provocare să colaborăm la lansarea unui magazin online cu un grad înalt de complexitate și într-un termen atât de scurt. Totuși, atunci când clientul știe cu exactitate ce își dorește și ce să ceară, totul este posibil. Așteptăm cu interes extinderea business-ului Click4Fashion și în țările vecine, urmărind dezvoltarea regională în CEE. Această dezvoltare este o prioritate și pentru ContentSpeed și ne bucurăm să întâlnim și să încheiem astfel de parteneriate motivante", a declarat Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed.
Cât despre brandul Stilago, acesta era prezent în 14 țări, iar decizia de a închide operațiunile a fost luată de Private Sales EE, grupul internațional care îl deține. Acest demers s-a desfășurat în două valuri, iar România s-a regăsit în cel din urmă, încetând activitatea pe 6 iulie 2015. În 2014, echipa Stilago din România a reușit să ajungă în top 3 în materie de vânzări și pe primul loc ca prezență în social media. Echipa din România a reușit astfel să depășească alte țări din regiune, precum Rusia sau Ucraina.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram