Certificare iso 9001 | Detalii pe care trebuie sa le stii

14 septembrie 2022
Autor:
Suits Advertising

Ce eprezinta, in primul rand, aceasta certificare iso 9001?

Daca nu aveti experienta in managementul calitatii, o analiza a decalajelor ISO 9001 va ofera posibilitatea de a identifica partile critice, cu risc ridicat sau slabe ale sistemului dumneavoastra pentru a crea un SMC certificabil.

Vom colabora cu dvs. pentru a determina scopul analizei decalajului si pentru a ne asigura ca aceasta se aliniaza cu obiectivele dvs.
certificare iso 9001
De obicei, este un proces in doua etape constand din evaluarea sistemului si evaluarea initiala. Durata evaluarii depinde de marimea si complexitatea organizatiei, precum si de maturitatea sistemului de management existent. Odata ce sistemul este aprobat, vom efectua vizite regulate de monitorizare pentru a verifica eficacitatea sistemului pentru a asigura imbunatatirea continua a sistemului dumneavoastra QMS. Apelati pentru serviciul de certificare iso 9001 la Certinspect.

Ce iti promitem?

In functie de sfera proiectului si de numarul de certificate ISO necesare pentru certificarea companiei, ne asiguram ca certificatele ISO sunt livrate intr-o perioada foarte scurta de timp pentru a va oferi un avantaj fata de concurenta si potentialii clienti. In acelasi timp, puteti participa la licitatii publice.

Suntem alaturi de dumneavoastra pe tot parcursul procesului de certificare, gata sa va raspundem la toate intrebarile despre certificarea sistemului de management, iar echipa noastra este bine pregatita pentru a finaliza proiecte complexe de certificare ISO 9001.

Oferim o varietate de certificate ISO pentru companiile care doresc sa iasa in evidenta pe o piata competitiva. Fie ca discutam despre standarde de calitate, mediu, securitate si sanatate in munca, securitatea informatiilor sau siguranta alimentelor, va putem ajuta sa va certificati compania cu o varietate de solutii care se potrivesc nevoilor dumneavoastra.

Beneficiile certificarii ISO 9001

  • Demonstreaza capacitatea organizatiei de a furniza produse care indeplinesc cerintele clientilor si cerintele de reglementare aplicabile pentru a creste satisfactia clientilor;
  • Luati in considerare procesul in termeni de valoare adaugata;
  • Necesitatea de a facilita analiza rezultatelor privind performanta si eficacitatea proceselor;
  • Promovarea conceptului de imbunatatire continua a procesului bazat pe masurarea obiectiva;
  • Potrivit pentru orice tip de organizatie.
Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram