fbpx

Cel mai mare vot din turismul românesc

De câteva zile piața autohtonă de turism a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare. Peste 50.000 de români își aleg destinația de vacanță favorită, iar ”Marea finală” pune față-n față Grecia și Turcia. Proiectul beneficiază de o logistică impresionantă, fiind susținut de un buget ce se apropie de 100.000 de euro. În spatele acestui proces de marketing unic in România se află agenția de turism Christian Tour.

Desfășurată sub titulatura de ”Înfruntarea destinațiilor”, campania își propune să afle care este cea mai iubită destinație estivală de vacanță pentru 2016. În spatele acestui sondaj, însă, sunt o sumedenie de informații despre cum se raportează românii la întreaga paletă de destinații și servicii turistice, în funcție de vârstă, buget, categorie socială, stare civilă, sex etc. În final, câștigul cel mare îl vor avea viitorii turiști, care vor beneficia de vacanțe construite cât mai aproape de preferințele lor!

Cinci săptămâni de campanie, 35 de misiuni, zeci de bloggeri susținători, mii de postări zilnice, zeci de mii de conturi de facebook si sute de mii de comentarii. La capătul fiecărei săptămâni de înfruntare, pe participanți îi așteaptă mii de premii constând în vouchere de călătorie, vouchere pentru achiziția unor obiecte de îmbrăcăminte și accesorii, camere foto, telefoane mobile, kituri de vacanță, etc. La final, urmează marele premiu: o vacanță de lux, la un hotel de 5*, cu transfer privat inclus!

”În ultimii ani am căutat instrumente de marketing din ce în ce mai performante, care să ne ajute să înțelegem mult mai bine decât până acum nevoile turiștilor noștri”, a declarat Marius Pandel, manager general la Christian Tour. ”Doream să ne consolidăm poziția de lideri și printr-o îmbunătățire semnificativă a serviciilor, în acord cu cele mai intime așteptări ale oamenilor. Simțeam că trebuie să-i determinăm să-și deschidă sufletul pentru a ne ajuta să le oferim cel mai bun produs turistic posibil”.

Așa s-a născut ideea acestui ”joc social de-a vacanța”, la care poate participa oricine și oricând, în intervalul 04.04 – 06.05.2015. Premiile sunt garantate. Tot de trebuie făcut este ca participanții să susțină o destinație sau alta, intrând pe platforma infruntareadestinatiilor și să completeze misiunile, simplu și rapid, utilizând emailul sau contul de facebook. Printre partenerii care acordă premii se numără: Bigotti, Iza Van Dee, Banca Transilvania, Vector Watch, Cărturești, Icentre, F64, World Class, Christian Tour.

***

Christian Tour, una din cele mai mari agenții de turism din România, împreună cu toate companiile din grupul său, a înregistrat în anul 2015 o cifră de afaceri de peste 70 de milioane de euro, cifră care o clasează în topul agențiilor de turism din România. Cu o istorie de 19 ani în piața de turism autohton, Christian Tour deține în acest moment 30 de agenții proprii în toată România, plus patru filiale în Ungaria, Polonia, Serbia și Republica Moldova, rămânând în continuare cel mai mare tour operator pe vacanțe de tip charter din România și lider de piață pentru numărul de turiști care au ales să călătorească cu acesta.