fbpx

Ce presupune PPC Marketing?

Ce inseamna PPC si cum functioneaza?

PPC sau pay-per-click marketing este una dintre cele mai eficiente metode de advertising pe care o pot utiliza cei care doresc sa isi promoveze afacerile online. Daca esti interesat de implementarea unei astfel de campanii, afla din acest articol ce presupune, cu ajutorul informatiilor obtinute prin intermediul Optimized – o agentie specializata in digital marketing.

Metoda PPC este ideala pentru cei care au un buget predefinit pentru marketing online, datorita felului in care functioneaza. In termeni cat mai simpli, cel care face reclama este taxat doar in momentul in care anuntul este accesat de catre utilizatorii interesati. Asadar, PPC este un tool care iti ofera posibilitatea de a targeta audienta specifica nisei in care activezi.

Una dintre cele mai populare metode de implementare a unei campanii PPC este prin intermediul motoarelor de cautare, insa campaniile pot fi derulate inclusiv pe retelele de socializare, care pun la dispozitie astfel de platforme de advertising. Luand ca exemplu motoarele de cautare, pentru Google exista platforma Google Ads, cunoscuta anterior sub numele de Ads. De ce functioneaza? Atunci cand utilizatorul foloseste cuvinte cheie pentru cautarea unui produs sau a unui serviciu de care este interesat, in topul rezultatelor cautarii apar reclamele PPC. Acest lucru inseamna un nivel crescut de vizibilitate in fata publicului tinta. Vizibilitatea se transforma in vizite pe site, care, la randul lor, genereaza conversii – adica vanzarea produsului sau a serviciului.

Pentru a intelege mai bine cum functioneaza PPC marketing si care va fi vizibilitatea site-ului tau in momentul in care publicul tinta cauta pe un motor de cautare o combinatie de cuvinte cheie relevante pentru ce oferi, poti face un exercitiu, cautand pe Google combinatia de cuvinte cheie „campanii PPC”. Vei observa ca in top 3 rezultate apare agentia Optimized, care ofera serviciile de care tu ai nevoie. In stanga rezultatului cautarii este trecuta mentiunea „Ad”, ceea ce inseamna ca anuntul apare ca urmare a unei campanii PPC bine implementata.

De ce anuntul tau este mai relevant pentru utilizator si cum il determini sa il acceseze, in detrimentul concurentei? Aceasta este, probabil, o intrebare pe care si-o pun multi antreprenori care se gandesc la implementarea unei campanii PPC pe Google Ads. Ei bine, secretul sta in optimizare, de la alegerea celor mai relevante cuvinte cheie pentru anunt si pana la alte detalii pe care le cunosc specialistii PPC. Luand ca exemplu aceeasi cautare mentionata anterior si rezultatul, vei observa ca anuntul celor de la Optimized contine informatii extrem de relevante, care fac diferenta: agentie specializata in ecommerce, training pentru optimizarea campaniilor PPC sau acreditare Google Partner.

Cum te poate ajuta o echipa de specialisti in campanii Google Ads si PPC?

Presupunand ca detii un magazin online si esti interesat de promovare, o campanie PPC este cea mai rapida cale catre obtinerea unor rezultate palpabile. Insa o campanie care nu este implementata corect poate insemna pierderi pentru afacerea ta. Cum te poti asigura ca acest lucru nu se intampla? Prin colaborarea cu specialisti in campanii Google Ads, cu experienta in e-commerce.

Pe langa implementarea campaniei, o agentie cu expertiza, asa cum este Optimized, bifeaza si alte aspecte extrem de importante pentru atingerea obiectivelor tale: stabilirea bugetului optim si mentinerea unui nivel ROAS (Return On Ad Spend) ridicat, expertiza in administrarea contului in functie de platforma utilizata (Ads sau altele), sfaturi cu privire la optimizarea site-ului prin alte tehnici de marketing online (pentru ca, odata ajunsi pe site prin intermediul reclamei PPC pe Google Ads, utilizatorii sa genereze conversii) si multe altele. Intr-un cuvant, este vorba despre optimizare, fara de care o campanie PPC nu poate fi eficienta!