Ce este un soft CRM?

Un software CRM se traduce prin sisteme de management al relatiilor cu clientii si este un ansamblu de proceduri, instrumente si strategii care se bazeaza pe imbunatatirea relatiei dintre firma si clientii sai. Sistemele CRM au rolul principal de a gestiona toate activitatile externe din companie, care fac referire la clienti, parteneri de afaceri, precum si relatiile dintre departamentele aferente si angajatii lor. Se pune astfel in scena o strategie care integreaza CRM.

CRM – cel mai bun soft gestiune magazin

Potrivit  https://attosoft.ro/ CRM-ul are rolul de a unifica toate interactiunile cu clientii si mareste valoarea pe care informatiile detinute o au. Aceste sisteme contribuie in mod eficient la atragerea unor noi clienti si la generarea oportunitatilor noi pentru clientii pe care magazinul ii detine deja. Este important sa fie folosit un soft de gestiune magazin in momentul in care ceea ce se urmareste este o mai buna organizare.

Modulul de marketing are ca principal scop planificarea, gestionarea si organizarea activitatilor de marketing existente in cadrul companiei. Cu ajutorul acestui sistem se va determina bugetul necesar pentru marketing, se va face prospectare si se vor analiza rezultatele din actiunile de promovare. Acestea sunt doar cateva dintre cele mai importante aspecte de care se va ocupa un program CRM.

In domeniul vanzari, un soft de tipul CRM are rolul de a imbunatati vanzarile si de a creste numarul clientilor pe anumite perioade. Se vor organiza activitati care au drept scop ajustarea si urmarirea eficienta a procesului de vanzari.

Zona de suport si service se refera la o buna organizare a tuturor activitatilor interne si la cresterea calitatii pe care serviciile pentru clienti le au. Absolut toate solicitarile care vin de la clienti vor fi centralizate, iar persoanele reprezentante din companie vor fi ajutate sa rezolve totul mai bine si mai repede.

Software CRM | soft de gestiune magazin | attosoft.ro

software CRM

Zona de proiectare este cea care ajuta la planificarea si la crearea de proiecte, la optimizarea investitiilor si la analizarea tuturor rezultatelor obtinute. Proiectele sunt corelate cu informatii existente in toate modulele.

Cu ajutorul unui program CRM vor creste cu mult vanzarile deoarece sunt integrati 4 factori de baza: sunt dezvoltate oportunitatile pentru vanzari, creste rata de conversie si creste valoarea medie a contractelor. De asemenea, durata ciclului de vanzare este mai mica, ceea ce ajuta la eficientizarea procesului si la deservirea unui numar mult mai mare de clienti intr-un timp mai scurt, decat s-ar fi intamplat in absenta softului CRM.