Ce costuri mai sunt in plus dupa crearea unui website?

In marea majoritate a cazurilor, dupa finalizarea unui website daca doriti sa il valorificati cat mai mult este nevoie sa luati in calcul mai multe aspecte cum ar fi :

1 : Viteza de incarcare a paginilor

2 : Sa fie responsive design

3 : SEO on-site si Off-Site

4 : Sa nu aibe scripturi vechi.

Daca aveti un website de 3-5 pagini in care va prezentati cateva informatii nu aveti nevoie de mare lucru si de resurse importante. Totul va functiona bine pentru mult timp insa daca doriti sa va realizati o platforma pe care sa o utilizati in scopuri comerciale, cum ar fi un magazin online sau o agentie de turism, o sa aveti nevoie de costuri sumplimentare in fircare luna pentru a tine pasul atat cu dezvoltarea tehnologiei cat si cu cerintele clientilor din mediul online.

Care sunt costurile pentru crearea unui website profesional.

1: Viteza de incarcare a unui website este un factor important atat pentru utilizator cat si pentru motoarele de cautare. Cand va alegeti gazduirea, trebuie sa fiti cat mai prudent in alegerea unui pachet cu un IP dedicat si resursele necesare care sa va asigure incarcarea paginilor cat mai rapid. Pretul aproximativ pentru un pachet Bussines care sa va garanteze acest lucru este de 400 RON/ an.

Daca detineti deexemplu un magazin online si realizati o campanie pe Facebook, iar un client incearca sa acceseze pagina unui produs iar aceasta are o intarzaiere de minim 3 secunde, sunt sanse foarte mari acel client sa paraseasca pagina. In ziua de astazi utilizatori cauta informatii cat mai rapid, ceea ce este normal.

  • Simplificati paginile prin :
  • Comprimarea sursei HTML
  • Comprimarea codurilor CSS
  • Optimizarea imaginilor
  • Evitati scripturi externe care intarzaie incarcarea paginilor.
  • Utilizati un modul pentru stergerea cache-urilor din wesite
  • Mutati codurile Java din header in footer

Discutati aceste aspect cu webmaster-ul dumneavoastra pentru a le pune in practica!

2: Paginile website-ului trebuie sa fie responsive design ( sa se adapteze la orice platforma mobile ). De ce ? In 2018 peste 70% dintre utilizatorii online acceseaza informatii de pe terminale mobile. Este si normal, la cum se dezvolta domeniul IT, trebuie sa ne adaptam schimbarilor si trebuie sa tinem pasul cu dezvoltarea mediului online daca dorim sa ne vindem produsele pe aceasta cale.

Oferiti clientilor dumneavoastra o experienta cat mai placuta atunci cand navigheaza in magazinul dumneavoastra online sau orice alta pagina.

In general, persoana care a realizat site-ul ar putea sa va ajute in mod gratuit sau sa fie inclus in pretul de realizare al site-ului.

3 : SEO On-site. Ce inseamna acest lucru :

SEO -> Search Engine Optimize

On-site -> In interiorul website-ului. Mai exact trebuie optimizate informatiile pe care se citeste motor de cautare si nu neaparat vizitatorul.

Google este capabil sa citeasca numai informatiile « meta » ( din spate ), cum ar fi « meta descrierea », « meta titlu » sau « meta keywords ». Daca acestea sunt bine construite si optimizate, google va intelege exact ceea ce oferiti si informatiile indexate vor putea fi extrem de utile vizitatorilor care in final pot deveni clienti.

Google mai este capabil sa citeasca si sa interpreteze continutul paginilor cu etichete de paragraf H1, H2, H3, H4, H5, H6. Este modul in care acesta intelege cum sunt structurate paragrafele din pagina.

Daca deexemplu aveti o pagina cu 1.000 de cuvinte fara paragrafe, fara titlulri si etichete H1-H6 este egal cu 0. Google nu va sti niciodata cum sa interpreteze pagina respectiva.

Off-site -> In exteriorul site-ului. Mai exact, modul de promovare in mediul online si anume, aici trebuie redactate articole, communicate de presa si advertoriale. Link-ul dumneavoastra trebuie sa existe in cat mai multe articole si platforme de specialitatedin mediul online. Aceste aspecte ajuta la cresterea autoritatii domenilui ceea ce va ajuta pe termen lung.

Costurile cu aproximatie pentru aceeste elemente este de 700 RON/ luna.

: Sa nu aibe scripturi invechite. Acest factor a devenit important incepand cu Septembrie 2018 cand google a depistat multe site-uri, chiar si cu autoritate, ca aveau scripturi invechite, care nu mai sunt adaptate la noile cerinte ale navigatoarelor si genereaza erori. Acestea au inceput sa devina inutile si pentru utilizator deasemenea.

Un website realizat undeva in 2005 cu tehnologia de atunci si care nu a mai fost intretinut cu siguranta acum nu mai are vizitatori atat de multi. Este absolut normal.

Pentru acest lucru costul aproximativ este de 500 RON. Prêt care poate include o analiza a sursei, coretiile necesare si o actualizare a modulelor exisente in website.

De ce sunt importante aceste lucruri atunci cand doriti sa interactionati cu posibili clienti ?

  • Traim in era vitezei iar clientii doresc sa finalizeze actiunile lor cat mai repede posibil.
  • Concurenta este din ce in ce mai mare pentru aproape orice nisa si sunt necesare schimbari si actualizari aproape in fiecare luna.
  • Pentru a ramane competitiv pe piata trebuie sa vi mereu cu noutati si sa iti tii clientii informati.

Dupa crearea unui webite, magazin online sau orice alt domeniu si doriti sa va dezvoltati pe aceasta parte, va recomandam semnarea unui contract de mentenanta si administrare web cu o firma specializata.

Va poate ajuta sa tineti pasul cu tehnologia si va poate salva de la multe neplaceri atunci cand aveti probleme cu site-ul.

Pretul pentru o administrare de calitate poate incepe de 150 RON/ luna si poate ajunge pana la 1.000 RON. Aici depinde de complexitatea acestuia.