Carbogaz și-a propus obiective ambițioase și pentru acest an

2018 s-a încheiat sub auspiciile lansării noii stații de alimentare cu carburanți din Tunari, dar mai ales sub cele ale adoptării unei noi direcții din punctul de vedere a identității companiei, precum și a modului în care propune clienților o altfel de experiență în interacțiunea compania. Anul acesta Carbogaz anunță o nouă extindere a rețelei, dar și continuarea procesului de redefinire a identității.

Extinderea rețelei urmează să se materializeze prin inaugurarea unei noi stații de distribuție a carburanților în Pipera. Astfel, compania își continuă sincronizarea procesului de extindere cu realitățile imobiliare ale Bucureștiului și a localităților limitrofe.

Odată cu o creștere a densității proiectelor rezidențiale într-o anumită zonă, intervine implicit și nevoia de furnizori de produse și servicii. Așadar, apare nevoia pentru nou supermarket, pentru un centru de servicii medicale, pentru servicii din segmentul educației și a îngrijirii copiilor, precum și în domeniul mobilității. De obicei, cel puțin până la creșterea cartierului și dezvoltarea infrastructurii, mașina personală este principalul mijloc de locomoție, așa că prezența unei stații de alimentare cu carburanți este absolut justificată și necesară.

În acest context, Carbogaz își continuă demersurile de extindere cu stații noi care vor încerca să sincronizeze capacitatea lanțului cu evoluția densității populației în București și în zonele limitrofe, ca urmare construcției de noi spații rezidențiale. Așadar, în viitorul apropiat urmează inaugurarea unei noi stații în Pipera, unde ultimii ani au demonstrat o evoluție consistentă a densității populației. În același timp, compania va continua să se diferențieze prin abordările pe care le va avea pentru fiecare stație nouă. Fiecare stație va fi iconică, definindu-se prin unicitate din punct de vedere arhitectural.

„Vom continua procesul de rebranding și identificarea de noi oportunități de extindere. Bineînțeles, pașii pe care îi vom face în viitor depind și de feedbackul pe care îl obținem din partea clienților noștri. Atât timp cât vom avea reacții pozitive și rezultatele financiare confirmă așteptările, avem siguranța că suntem pe drumul potrivit. Când acești indicatori se modifică, vom adapta și noi direcția, în consecință.” spune Diana Șerban, Director General Carbogaz.

„Experimentul” inițiat de Carbogaz odată cu stația din Tunari se demonstrează a fi unul reușit, cel puțin până în acest moment. Feedbackul clienților a fost unul pozitiv, ceea ce alimentează compania cu energia necesară pentru a-și continua demersurile de dezvoltare mizând pe noua abordare.

Despre Carbogaz

Carbogaz este o companie cu capital românesc specializată în vânzarea de carburant și în servicii conexe. Compania are o rețea de opt stații de distribuție în București și în Ilfov, reușind să acopere o parte parte importantă a cererii din zonele în care are stații. Carbogaz se dezvoltă continuu pentru a oferi clienților produse de calitate superioară și servicii prompte.