Business Women Forum România organizeaza o noua ediție a seminarului „De la angajat la antreprenor”

12 mai 2016
Autor:
NOMADE Communication

În cadrul primei părți – „De la vis la realitate” – primii pași (24.5.2016, 18:00-21:00) – participanții vor primi informații concrete despre cum să alcătuiască un plan de afaceri, despre cum să testeze fezabilitatea conceptului de business, despre cum să își aleagă, în mod inspirat, partenerii și despre cum să stabilească obiective măsurabile de afaceri.
Cea de a doua parte a seminarului – „Marketing și vânzări” (14.6.2016, 18:00-21:00) – va include prezentarea celor mai importante principii și strategii de marketing și vânzări, care îi va ajuta pe cei prezenți să construiască un plan de marketing corect, să elaboreze și să implementeze o strategie de promovare a afacerii în mediul online, incluzând website-ul, social media etc.
Ultima parte – „Academia banilor – obținerea finanțării” (28.6.2016 - 18:00-21:00) va conține informații importante despre sursele de finanțare pe care start up-urile pot să le acceseze și despre cum antreprenorii pot să abordeze finanțatorii astfel încât să obțină banii de care au nevoie. În egală măsură, cei prezenți în sală vor avea acces la soluții financiare creative și la studii de caz inspiraționale.
Întregul seminar va fi în limba engleză, iar fiecare participant va beneficia de mentorat 1 la 1 cu manageri și antreprenori de succes care au fost vorbitori în cadrul celor trei părți. Gazda și moderatoarea seminarului va fi Osnat Peled, președinta BWFR și director general al Mentor Finance (private equity firm), care are o experiență de peste 15 ani în mediul de afaceri național și internațional.
Vă invităm să vă înscrieți pe website-ul organizației sau la adresa de e-mail [email protected].
Despre noua ediție a seminarului De la angajat la antreprenor, Osnat Peled ne-a declarant: „BWFR își propune să sprijine femeile pe drumul către a deveni antreprenoare, oferindu-le tehnici updatate, know-how și instrumente utile. Structura seminarului este bazat pe un curs ținut în Israel care ajută angajații să devină antreprenori și să reducă riscurile în primul an de activitate. Suntem mândri să prezentăm, în cadrul seminarului, absolvenții primei ediții care deja au o afacere de succes și au obținut rezultate minunate.”

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram