fbpx

BILLA Romania premiata la Romanian Effie Awards

Campania Billa Social Catalague a adus o inovatie in modul in care retailerii romani comunica cu fanii de pe Facebook. Catalogul Like-urilor de 8 Martie a reprezentat un catalog virtual care le oferea fanilor paginii de Facebook Billa Romania posibilitatea de a obtine reduceri la produsele preferate in functie de numarul de voturi acordate printr-un simplu Like. Astfel, pe perioada campaniei, in aplicatia catalogului si pe pagina de Facebook, in fiecare zi era postat un produs, iar utilizatorii erau invitati sa ii dea Like daca voiau sa il cumpere cu reducere. In functie de numarul de Like-uri adunate in 24 de ore, produsul putea fi cumparat in toata reteaua de magazine Billa din tara cu un discount proportional cu numarul de like-uri care putea ajunge pana la 50%.

Campania a reprezentat o premiera pe piata locala, fiind prima data cand un retailer a oferit fanilor de pe Facebook oportunitatea de a influenta valoarea reducerilor produselor preferate.

“Suntem foarte mandri de premiul castigat in cadrul Galei Effie, cu atat mai mult cu cat competitia premiaza eficienta campaniilor inscrise si impactul pe care l-au avut pentru clienti. Ne bucuram ca prin aceasta campanie am reusit sa cream o legatura reala cu fanii nostri de pe retelele sociale si ca ne-am aratat deschiderea de a-i asculta si de a actiona conform dorintelor lor”, declara Sabin Fane, Marketing Director Billa Romania.

In cadrul festivitatii de premiere a Romanian Effie Awards 2015 care a avut loc pe 2 iunie la Ateneul Roman au fost acordate 26 de trofee agentiilor si companiilor romanesti.

Effie Awards este un festival international dedicat premierii celor mai eficiente campanii de publicitate/ comunicare, adica acele campanii care prin creativitate si abordari inovatoare au reusit sa aduca rezultate de business masurabile si semnificative.

EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.