BestCall Sales amp; Marketing raporteaza dublarea cifrei de afaceri în 2016

9 noiembrie 2016

BestCall Sales& Marketing, compania furnizoare de servicii de call-center, a reuşit să-şi dubleze cifra de afaceri şi numărul de angajaţi până la finalul trimestrului al treilea, în contextul unei pieţe aflate în continuă dezvoltare, România situându-se în prezent pe locul patru în topul celor mai mari pieţe de call center din lume. BestCall Sales & Marketing este specializată atât pe cereri de servicii externalizate de in-bound – customer service, customer care şi product support, şi outbound – promovare şi vânzare produse sau servicii IT, imobiliare, asigurări, bancare B2B, cât şi B2C, sondaje de opinie generice sau punctuale, setări întâlniri, colectări date sau debite.
„BestCall Sales& Marketing a înregistrat la final de 2016 o creştere a cererilor deservicii de call center şi implicit a numărului de angajaţi. Prin dezvoltarea proiectelor actuale şi atingerea unor industrii diferite cu contracte de lungă durată, am reuşit să dublăm cifra de afaceri a anului precedent. În principal, cererea de astfel de servicii a venit de la firme mici şi mijlocii, care au înţeles importanţa activităţii de call center şi o privesc acum că pe un centrude profit şi creştere. Cele mai solicitate servicii anul acesta au fost cele degenerare de lead-uri, stabilire de întâlniri, virtual assistant, a campaniile de SMS-uri, dar şi cele de vânzare efectivă a produselor şi a serviciilor prin telefon”, explică Viorel Gîţă, director general BestCall Sales & Marketing.
Pentru anul 2017, BestCall Sales & Marketing vizează odezvoltare pe acelaşi trend ascendent de creştere dublă a afacerii şi deschiderea unor noi locuri de muncă. Acest trend ascendent este susţinut, în primul rând, de o maturizare a pieţei, atât din perspectiva cererii, cât şi a ofertei. Se prefigurează de asemenea din ce în ce mai multe cereri pe segmenul de servicii de inbound prin care se preiau apeluri telefonice pentru a răspunde la întrebările clienţilor despre produsele sau serviciile companiei. Prin acest serviciu se pot oferi informaţii sau suport tehnic, dar, de asemenea, se pot prelua comenzi şi efectua plăţi prin telefon, într-un mod profesionist.
Competiţia de pe piaţă şi o uşoară scădere în numărul de clienţi a firmelor de pe plan local, a determinat companiile să acorde o mai mare atenţie fidelizării comunicării eficiente cu clienţii, prin gestionarea unor interacţiuni mixte cu aceştia prin telefonie, e-mail, chat sau chiar aplicaţii mobile, contribuind la dezvoltarea pieţei de call center.
„Avantaje precum preluarea apelurilor rapid, cu durate mici de aşteptare, rezolvări rapide ale solicitărilor cât şi o comunicare proactivă, fac diferenţa calitativă a serviciilor oferite de către personalul nostru, cu ajutorul serviciilor Infoline, Preluare Comenzi, Customer Support, Up & Cross Selling şi Virtual Assistant”, explică Loredana Stănescu, Executive Manager BestCall Sales& Marketing.
Resurse umane cupotenţial extraordinar
România se menţine o piaţă extrem de atractivă din punct de vedere al existenţei talentelor şi alunui nivel ridicat de pregătire al tinerilor. Este o piaţă tentantă şi dinpunct de vedere al numărului de limbi străine cunoscute şi vorbite la un nivel extrem de înalt de către populaţia activă, educaţiei şi gradului de profesionalizare ridicat. În acelaşi timp, tinerii au foarte bine dezvoltate şi abilităţile de interacțiune cu clienții – un aspect esenţial atunci când eşti vocea unor companii sau branduri. Profilul angajatului include atât studenţii cu specializare la filologie sau limbi străine, dar şi cei de la Politehnica care optează pentru roluri de help desk sau suport tehnic.
Salariile dindomeniu depind de mai mulţi factori, printre care şi numărul de ore lucrate,dar şi activitatea propriu zisă din segmentul call-centerului. Astfel, salariulpentru opt ore de muncă se va încadra, în general, între 1.000 lei şi 1.500 de lei pentru cei fără experienţă, cu sporuri şi suplimente funcţie de respectareaindicatorilor de performanţă. Dacă, însă, în centrul respectiv se derulează şiactivităţi de vânzări (cunoscute sub numele de outbound) la salariul de bază sepot adăuga comisioane şi bonusuri consistente care pot ajunge să dubleze sau tripleze salariul.
„Din experienţa noastră de peste 10 ani, angajaţii preferă segmentul de customer support, înpofida celui de vânzări, unde deşi câştigurile sunt mai mari, şi expunerea launele atitudini negative din partea clientului este semnificativă. Studenţii care se angajează în call-centere sunt predominant influenţaţi în decizie dereputaţia de angajator a call-centerului - echitate, tratament corect, condiţiide lucru, condiţii salariale. În cazul nostru cei mai numeroşi sunt operatoriicall center şi desigur persoane de suport, middle management (supervizori) proporţional cu numărul operatorilor. Echipa noastră este una tânără, entuziasta, cu elan de muncă şi mai ales cu ambiţii spre o nouă promovare”, adaugă Loredana Stănescu.
În 2017, BestCall Sales & Marketing are în vedere creşterea forţei de muncă cu peste 30%, prin intermediul platformelor dedicate anunţurilor sau prin recomandarea internă.
BestCall Sales &Marketing oferă servicii de Call Center care vin în sprijinul clienţilor săi cusoluţii complete, profesionale, de promovare şi vânzare produse şi servicii,dar şi de fidelizare a clienţilor, în cadrul unei pieţe dinamice, aflată într-o continuă evoluţie. Eforturile companiei se concentrează atât spre fidelizarea clienţilor deja existenţi, cât şi spre atragerea altora noi, care să contribuiela completarea portofoliului afacerii şi, în aceeaşi măsură, la sporirea profitului acesteia. Printre clienții săi se numără IMS Health, Sedona ALM, Neon Energy, Smart Bill, Ferratum Romania, etc. Mai multeinfromatii puteţi găsi pe site-ul bestcall sau la telefon 0722.888.282.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram