Becel cere opinia specialistilor: cum sa fii in cea mai buna forma primavara?

Restrictia calorica si dieta echilibrata

„Dieta nu inseamna in niciun caz infometare, chiar daca pentru a pierde câteva kilograme suntem nevoiti sa restrictionam aportul caloric. In primul rând, trebuie sa stim ca limita sub care nu ar trebui sa coborâm pe termen lung este de 1000 de calorii/zi. Apoi, sa nu uitam ca, oricare ar fi numarul de calorii, alimentatia trebuie sa includa toate categoriile de nutrienti, in proportie echilibrata. O greseala foarte des intâlnita in curele de slabire este excluderea totala a grasimilor din dieta. Este adevarat, aportul caloric al grasimilor este mare, insa nu ne putem lipsi de grasimile esentiale Omega 3 si Omega 6, iar solutia este sa ne axam pe acele alimente care au o cantitate totala de grasime mica, dar sunt bogate in Omega 3 si 6. Fie putem folosi la salate o cantitate mica de ulei (preferabil amestec de floarea soarelui cu rapita si in), fie folosim margarine light care au in reteta acest amestec de uleiuri si prin urmare sunt bogate in Omega 3 si 6. In plus, este bine sa consumam peste de 2 ori pe saptamâna, orientându-ne chiar spre pestele gras, pe care il vom combina intotdeauna cu legume. Legumele nu trebuie sa lipseasca din dieta si este de preferat sa fie consumate crude, fierte sau la aburi. In felul acesta, vor avea un aport caloric mic, dar vor ramâne bogate in vitamine si fitonutrienti.”, a declarat Ciprian Constantin, sef al Departamentului Diabet si Nutritie din cadrul SUUMC ”Carol Davila” Bucuresti.

Hidratare si miscare – completarea perfecta

„Hidratarea corecta este foarte importanta pentru mentinerea unei stari de bine. Hidratarea o vom face consumând apa, eventual ceai, si nu sucuri dulci. In plus, o dieta echilibrata, cu suficiente legume si fructe contribuie la o hidratare corecta. Mai ales in zilele calde sau atunci când facem efort fizic sustinut, este necesar sa ne hidratam constant si sa bem minim 2 litri de lichide nealcoolice pe zi. Sa nu uitam ca o dieta fara exercitii fizice poate duce la scadere in greutate, insa pe seama masei musculare si nu neaparat a grasimii din organism. Pentru a ne asigura ca slabim din masa grasa si nu din musculatura, trebuie sa facem minim 30 de minute pe zi exercitii fizice de intensitate moderata. Vremea buna din aceasta perioada este perfecta pentru alergat in parc sau mers pe bicicleta. Iar pentru a diversifica programul de exercitii este ideal sa alternam sesiunile de alergare cu cele de urcat trepte in parc, pentru a ne provoca atât rezistenta musculara, cât si puterea de concentrare. Este bine cunoscut efectul puternic de reducere a stresului pe care il are un program de exercitii diversificat, in completarea unei alimentatii sanatoase”, ne spune Cori Gramescu, coach de lifestyle si nutritie.

Misiunea Becel

Becel si-a asumat misiunea de a informa corect consumatorul in ceea ce priveste nutritia si colaboreaza cu specialisti in domeniu pentru a obtine recomandari avizate de catre acestia referitoare la sfaturile de care trebuie sa tinem cont pentru adoptarea unui stil de viata sanatos. Ca parte a unei alimentatii echilibrate, care este completata de activitatea fizica, Becel contribuie la mentinerea sanatatii inimii, precum si la mentinerea colesterolului in limite normale. Becel Light este o margarina tartinabila de noua generatie si o alegere potrivita pentru cei care isi urmaresc aportul caloric al alimentelor, dar care nu doresc sa excluda din alimentatie grasimile sanatoase (Omega 3 si Omage 6) si vitaminele A, D si E.

Becel Light contine 1.2g de grasimi saturate in 2 portii (20g) de produs, ceea ce pentru o femeie reprezinta 6% din cantitatea zilnica recomandata si, respectiv, 4% pentru barbati.