Avon organizeaza vineri Marşul Promisiunilor

Campania Avon „Află că eşti bine”, ajunsă acum la opt ani de existenţă, va organiza vineri, 1 octombrie, un eveniment de amploare la intrarea Şincai a parcului Tineretului. Campania se bucură anul acesta de sprijinul unor personalităţi publice precum Maia Morgenstern, Andreea Marin Bănică, Andreea Raicu, Beatrice Rancea, Crina Matei şi Iuliana Tudor.

Evenimentul va începe la ora 11.30 cu un workshop de presă, la care vor participa reprezentanţii Fundaţiei Renaşterea, prima fundaţie din România ce a adus în atenţia femeilor pericolul cancerului la sân. Cu sloganul “A promite înseamnă a face! Promite să mergi la control!”, evenimentul moderat de Geanina Corondan va continua de la ora 16.00, la scena de la intrarea Şincai.

Avon va încuraja toate femeile prezente să devină parte a campaniei, determinându-le să promită că vor merge la control. Din Cabina Promisiunilor, fiecare femeie îşi poate trimite poza pe e-mail, Facebook sau Twitter, pentru a convinge şi alte prietene să facă propria promisiune. Toate aceste promisiuni vor fi incluse în galeria de pe site-ul campaniei, www.stopcancerlasan.ro.

La ora 17.00, toate femeile prezente la eveniment vor porni într-un marş al promisiunilor, însoţite de Maia Morgenstern, Andreea Raicu, Beatrice Rancea, Crina Matei şi Iuliana Tudor, vedetele care au acceptat să-şi facă propria promisiune publică. Împreună cu aceste personalităţi, s-au alăturat campaniei şi femei care au reuşit să învingă boala. Ele au acceptat să-şi împărtăşească experienţa dureroasă pentru a determina femeile să conştientizeze importanţa controlului periodic.

Marşul Promisiunilor va porni pe Bulevardul Tineretului, până la următoarea intrare în parc, şi va înainta pe aleea principală a parcului, revenind la intrarea Şincai. La ora 18.00, toţi susţinătorii aceste mişcări vor avea parte de un spectacol cu Direcţia 5 şi Vunk.

Evenimentul va fi organizat de agenţia Pastel Group, cu care Avon a colaborat şi pentru proiectele din 2008 şi 2009, iniţiate în cadrul campaniei „Află că eşti bine”.

În continuarea acestor acţiuni destinate luptei împotriva cancerului la sân, Fundaţia Renaşterea va celebra, începând cu ora 19.00, “Zece ani de lumină şi speranţă” prin iluminarea în Roz a Palatului Parlamentului din Bucureşti. Evenimentul va aduna peste 300 de personalităţi, din lumea diplomatică, artistică, medicală, jurnalişti, oameni de televiziune sau din mediul afacerilor. După tradiţionala iluminare în roz, seara va continua cu un moment muzical marca Florin Chilian şi un regal al dansului oferit de Răzvan Mazilu şi Monica Petrică.

Despre AVON

În toată lumea, compania AVON este preocupată nu numai să aducă frumuseţe şi oportunitate de carieră femeilor, dar şi să le îmbunătăţească viaţa, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială şi militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă. Misiunea campaniei Avon împotriva cancerului la sân “Află că eşti bine” este să strângă fonduri pentru a finanţa programe destinate informării şi educării femeilor din România în privinţa diagnosticării precoce a cancerului la sân şi pentru a asigura îngrijire medicală de calitate pentru toţi pacienţii diagnosticaţi cu cancer la sân. În ultimii opt ani, în cadrul acestei campanii au fost făcute importante donaţii către spitale din Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi, totalizând peste 1,6 milioane de dolari. În 2007, campania a fost premiată la prestigiosul festival Cannes Lion pentru cea mai bună campanie socială. Mai multe detalii pe: www.stopcancerlasan.ro şi www.avoncosmetics.ro.

Despre Pastel Group

Pastel Group este un grup de agenţii ce oferă servicii complete de comunicare. Printre clienţii agenţiei se numără Gabriela Szabo, Petrom S.A. – Grup OMV, L´Oréal România, Unilever Food Solutions, Heidi Chocolat, La Fântâna, HR Management Club, Epson România, Remedio Farmacii, Chello Central Europe, Federaţia Română de Atletism, Fundaţia Casa Campionilor, Direcţia pentru Afaceri Europene. La aceştia se adaugă campania socială “Sport pentru Viaţă”, cel mai longeviv proiect al agenţiei.