Armelle are o noua identitate vizuala

24 aprilie 2012
Autor:
dowmedia08

Armelle are o nouă identitate vizuală pentru a marca una din etapele principale de evoluţie. Ajunşi la maturitate, am decis atingerea unor standarde internaţionale, aducând pe piaţa românească a companiilor Bio o imagine profesională destinată consumatorilor, din ce în ce mai atenţi la calitatea produselor cosmetice de îngrijire corporală pe care le folosesc.

Noua identitate de brand ia naştere cu un nou logo, concept ce se propagă atât în materialele noi de print cât şi în redesignul magazinului online. Idea de natură vie şi paleta de culori organice dă viaţă literelor din logo care împreună alcătuiesc numele brandului. Prin noua identitate, Armelle prezintă în totalitate regăsirea esenţei naturii vegetale, o imagine simbolică și memorabilă, reflectând în același timp atenţia şi căldura oferită clienţilor noştri.

Venind cu o doză de optimism şi încredere în viitor, am adăugat un strop de culoare şi sensibilitate site-ului nostru. Fiecare produs are acum în apartenenţă noi informaţii pentru a înţelege explozia de fericire ce o poate împărtăşi cu tine. De asemenea, am implementat şi posibilitatea de plată prin serviciul PayPal ca o prevenire a ridurilor în amalgamul de numere bancare.

Armelle este un brand care pune la dispoziţia ta cele mai sigure şi eficiente produse Bio pentru accentuarea frumuseţii şi îngrijirea sănătăţii întregii familii. Distribuitor exclusiv al produselor de îngrijire Bio Laboratoire Gravier şi Reve de Provence din Franţa, Armelle nu are concurenţă când vine vorba de siguranţă, calitate, oferte şi promoţii pentru toate tipurile de produse de îngrijire, 100% naturale.

Produsele Bio Armelle atât cele de îngrijire cât şi cele de înfrumuseţare oferă alternativa unei abordări diferite a frumuseţii, a unui stil de viaţă diferit. Acestea nu conţin: parafină sau silicon, polietilenglicol şi nici polipropilenglicol, ingrediente etoxilate, parabeni sau fenoxietanol, coloranţi sau parfumuri sintetice, flataţi sau nitromoscuri. În acelaşi timp produsele deţin certificări internaţionale precum Nature&Progres, EcoCert şi CosmeBio.

Agenţia Creativă Ink9 din Oradea a realizat acest proces complex de rebranding aducând un suflu nou şi încredere în noi. Având un portofoliu mai mult decât impresionant, am fost convinşi de la început că ne pot oferi cele mai bune soluţii în realizarea acestui rebranding şi o consiliere adecvată pentru a pune în aplicare strategiile de marketing online prezentate.

Primăvara aduce un surâs în magazinul nostru şi dorim să împărtăşim cu voi noile bucurii ale naturii. Descoperă în continuare cele mai tentante oferte ale magazinului de cosmetice Bio Armelle.ro!

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram