Armada și B TONIC știu ca nimic nu funcționeaza întâmplator în organismul tau

29 iunie 2017

Organizațiile mondiale ale sănătății susțin că primul pas înspre un stil de viață echilibrat ține de educație și de conștientizarea riscurilor la care ne expunem. B!TONIC, ca brand premium de suplimente alimentare dedicate omului modern, își propune ca prin această campanie să arate că nimic nu funcționează întâmplător în organismul nostru. Și, mai mult, prin stilul de viață pe care îl avem, influențăm buna funcționare a corpului. Organismul nostru are nevoie de mai multe vitamine și minerale pe care nu reușim întotdeauna să le sintetizăm direct din alimentație.

Pentru a atinge echilibrul și pentru a armoniza agitația cotidiană cu nevoile organismului de zi cu zi, B!TONIC aduce pe piață o gamă completă de suplimente alimentare fabricate în Germania. Nutriționiștii care au creat suplimentele alimentare B!TONIC au studiat îndelung carențele de sănătate ale populației din Europa Centrală și de Est tocmai pentru a oferi un produs care să le echilibreze ritmul. Complexele de minerale și vitamine B!TONIC vin cu certificări de calitate TUV, ECOcert, HACCP și se adresează inclusiv veganilor sau vegetarienilor, sursele fiind 100% vegetale. Inclusiv invelisul capsulei este din extract de pin.

”Omul modern este într-o permanentă criză de timp. Uităm să ne hrănim sănătos, să ne hidratam, uităm să citim etichetele produselor, uităm că organismul nostru are nevoie de puțin ajutor pentru a funcționa bine. Aici intervine B!TONIC. Credem în cercetare și dezvoltare continuă și suntem la curent cu noutățile din domeniul nutriției, astfel încât ştim să venim cu soluții optime in timp util. Suplimentele noastre contribuie la starea de bine și la echilibrul după care toți tânjim.” – Daniela Dinică – Marketing Specialist B!TONIC.

„Încă de la brief am știut ce direcții creative vom propune clientului pentru că eu şi colegii mei suntem ‚în target’. Nu o dată am trăit nopți albe în agenție, căutând cele mai potrivite strategii şi cele mai bune copy-uri (si știm că o vom mai face). De data aceasta B!TONIC ne-a ajutat şi la propriu şi la figurat. Fiind deja în pielea consumatorului, ne-a fost ușor să ne înțelegem propriile nevoi şi să comunicam – prin noi – cu toți cei care, dacă vor apela la acest produs, îşi vor schimba viaţa.” Tiberiu Ţuluca - General Manager Armada Marketing
Campania B!TONIC a fost lansată pe 15 mai 2017 și promovează conceptul ”Organismul tău funcționează la secundă” prin mai multe canale de comunicare, cum ar fi: online, tranzit, OOH, precum și printr-un spot radio de 30 sec.

Echipele participante:
Client: Daniela Dinică – Marketing Specialist, Mihai Popescu – Sales Manager
Agentie: Aura Sorescu – Alboiu - Creative Director; Laurenţiu Dumbravă – Head of Art; Octavia Bălălău – Junior Art Director ; Bogdan Obreja – Junior Copywriter; Felicia Bolboceanu – Account Manager; Tiberiu Ţuluca - General Manager, Alexandra Poștoacă - Group Media Director; Georgiana Duță - Media Planner
Armada este parte din grupul Propaganda şi oferă servicii full service. Printre clienţii Armada se numără: Mapei România, Idea Bank, Airco Group, Prodvinalco, Alpin 57 Lux, Stejarii Country Club, Pfizer, Butan Gas, Salvaţi Copiii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram