Arhivarea profesionala eficientizeaza costurile firmelor

15 decembrie 2015
Autor:
Zoom-Biz

Arhivarea documentelor, cat si depozitarea acestora trebuie sa se realizeze intr-un mod profesional, deoarece doar astfel te vei bucura de eficientizarea costurilor. In ajutorul tau ArhivIT a conceput un intreg proces operational care poate sa satisfaca chiar si cele mai exigente nevoi in domeniu.

Arhivarea profesionala a documentelor inseamna mult mai mult decat simpla lor pastrare

Este gresit sa crezi ca a arhiva documente se reduce la simpla lor pastrare intr-un spatiu special amenajat. Atunci cand vorbim despre arhivare profesionala de documente trebuie sa fie respectate si urmatoarele cerinte cheie:

- Un acces cat mai rapid la documente;

- Depozitarea arhivei trebuie sa se realizeze numai in spatii autorizate pentru acest gen de servicii;

- Trebuie sa se tina si o evidenta clara a accesarii arhivei de-a lungul timpului;

- Si, nu in ultimul rand, securitatea documentelor arhivate este vitala, iar acest lucru se poate realiza doar cu ajutorul unui sistem de management foarte bine pus la punct;

- Termenul “arhivare profesionala” este sinonim cu ArchivIT, o companie ce ofera servicii profesionale de arhivare printr-un proces operational foarte bine pus la punct putand astfel sa indeplineasca chiar si cele mai inalte standarde ale dezideratelor mai sus mentionate.

Cum se realizeaza arhivarea documentelor cu ArchivIT?

ArchivIT dispune de o echipa de profesionisti care pune inainte de toate oferirea de servicii de calitate superioara. In ceea ce priveste arhivarea documentelor, ArchivIT respecta cu strictete 5 etape de baza:

  1. ArchivIT iti furnizeaza cutiile potrivite de arhivare si tot ea ti le aduce la sediul firmei tale;
  2. ArchivIT impacheteaza si clasifica cu mare atentie dosarele luand in considerare termenele de pastrare;
  3. ArchivIT preia in custodie arhiva si apoi o transporta catre propriul sediu;
  4. Are loc receptia fiecarei cutii de documente in parte si apoi se trece la intocmirea bazei de date;
  5. Arhiva se depoziteaza, iar ori de cate ori vrei sa o accesezi, acest lucru are loc rapid si eficient.

Arhivare documentelor cu ArchivIT iti va aduce numai beneficii

A colabora cu ArchivIT reprezinta un mare avantaj pentru toate firmele. Nu numai ca acestea vor face economie de spatiu, iar timpul de lucru se va eficientiza la maxim, insa echipa ArchivIT, prin procesul operational implementat, iti va genera reduceri semnificative de costuri cu arhivarea si depozitarea documentelor firmei tale. Nu conteaza domeniul de activitate al firmei si nici marimea acesteia, ArhivIT este partenerul potrivit.

In primul rand, ArchivIT iti propune costuri foarte avantajoase si competitive pentru serviciile de depozitare si arhivare pe care ti le pune la dispozitie. In al doilea rand, serviciile de arhivare sunt personalizate, iar tu vei plati doar ceea ce consumi.

Apoi trebuie sa amintim si faptul ca tu nu mai trebuie sa amenajezi un spatiu special in propria firma pentru depozitarea documentelor, nu trebuie deci sa investesti in amenajarea spatiului, in obtinerea autorizatiilor si nici nu trebuie sa platesti inca un angajat care sa se ocupe de arhiva. Ai scapat de toate aceste griji, se ocupa ArchivIT intr-un mod profesional. In acest mod oamenii tai vor lucra intotdeauna pentru profit.

Sa nu uitam si ca depozitele ArhivIT sunt speciale, temperatura si umiditatea sunt controlate in permanenta pentru a nu deteriora arhiva, rafturile sunt metalice si sunt proiectate astfel incat sa reziste chiar si la cutremure foarte mari, se bucura de monitorizare CCTV si paza permanenta, sunt dotate cu sisteme de alarma, au autorizatie PSI si certificari ISO, personal calificat si confidentialitate garantata!

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram