Argumente in favoarea advertorialelor SEO

In orice domeniu exista foarte multi specialisti, iar fiecare dintre acesti specialisti vine cu propria idee si propriile pareri cu privire la cele mai eficiente metode de lucru. Ei bine, la fel este si atunci cand vorbim despre marketing-ul online. Fiecare agentie de marketing online si fiecare specialist in promovarea in mediul virtual recomanda anumite metode si variante de publicitate online.

Dar asupra unei metode toate agentiile de marketing online si mai toti specialistii sunt de acord ca aduce o multime de beneficii pentru promovarea unui brand, si anume advertorialele SEO. Care sunt principalele argumente in favoarea acestor advertoriale SEO ca si metoda de promovare a afacerii in mediul online urmeaza sa descoperim in ceea ce urmeaza.

Rolul informativ al continutului advertorialelor

Majoritatea dintre noi s-au saturat de acele reclame agresive si insistente. Tocmai de aceea, pentru a atrage potentialii clienti, advertorialele au un caracter complet diferit, si anume unul informativ. Continutul fiecarui advertorial aduce informatii extrem de utile fiecarui cititor cu privire la brand-ul sau produsul promovat, ajutand astfel cititorii sa gaseasca utilitatea respectivului produs in viata de zi cu zi, pentru solutionarea unor nevoi sau probleme.Puterea de convingere a unui mesaj informativ este foarte mare si prin urmare, sansele ca cititorii sa devina clienti cresc considerabil.

Rapiditatea cu care circula informatia in mediul online

Promovarea in mediul online este foarte eficienta si prin prisma rapiditatii cu care informatia circula in acest mediu virtual. Astfel, atunci cand un cititor gaseste un advertorial foarte util, respectivul cititor poate sa distribuie informatia catre un numar foarte mare de cunoscuti, iar acest lant de „promovare” iti poate aduce o multime de clienti.

Beneficii pe termen lung

Campaniile de advertoriale SEO aduc beneficii pe termen lung. Astfel, cu cat trece mai mult timp si articolele sunt indexate de motoarele de cautare, sunt mai accesate si distribuite mai mult, cu atat sansele de a creste numarul de clienti sunt mai mari.Fiecare dintre aceste advertoriale are inserat in text link-uri catre site-ul companiei tale, link-uri care vor trimite cititorii direct pe site-ul tau pentru a achizitiona diverse produse ori servicii.

Afisarea pe primele pagini ale Google

Un alt argument pentru care specialistii in marketing online recomanda campaniile de advertoriale SEO se refera la contributia acestora de a urca brand-ul pe primele pagini in randul motoarelor de cautare. Acest lucru se datoreaza faptului ca toate articolele sunt redacatate pe baza cuvintelor cheie relevante pentru afacerea ta, dar si prin faptul ca sunt publicate pe site-uri cu autoritate prin prisma Google.

De asemenea, prin optimizarea SEO a articolelor si prin inserarea link-urilor, si site-ul companiei tale creste in ranking din perspectiva Google.Daca toate aceste argumente te-au convins sa apelezi la o campanie de advertoriale SEO ca si parte a strategiei tale de marketing, atunci retine acest nume – www.bloomberg-it.ro. Cu o experienta de peste 3 ani de zile si mai bine de 150 de proiecte incheiate cu succes, cei de la Bloomberg IT detin expertiza, experienta si cunostintele necesare pentru a crea o campanie de advertoriale SEO in urma careia afacerea ta si brand-ul tau sa ajunga la succes.