Analiza tripsta: evenimentele culturale romanesti continua sa atraga turisti din strainatate in principalele orase din Romania

5 august 2016

Principalele alegeri ale strainilor: TIFF, FITS si Festivalul George Enescu – dar cine a ales ce anume?

Dupa cum s-a intamplat si in anii precedenti, marile evenimente culturale au atras multi turisti in orasele din Romania. Cele mai cautate anul acesta au fost TIFF (Festivalul International de Film Transilvania) organizat intre 27 mai -5 iunie in Cluj-Napoca, FITS (Festivalul International de Teatru de la Sibiu) care a avut loc intre 10-19 iunie in Sibiu si Festivalul George Enescu, care va avea loc intre 3-25 septembrie in Bucuresti si deja a atras multe rezervari din partea strainior pentru acea perioada.
In cazul TIFF, cei mai multi straini care si-au rezervat calatorii anul acesta la Cluj-Napoca pentru festival au fost din Polonia (Cracovia), au avut o varsta medie de 36 de ani si au cheltuit in medie 148,67 Euro pentru aceasta calatorie, pe care au planificat-o si rezervat-o cu o medie de 28 de zile in avans.
FITS a atras turisti in principal din Germania, cele mai multe rezervari pentru perioada festivalului fiind facute de catre calatori din Munchen, Germania, urmati de austrieci venind de la Viena, germani calatorind de pe Koln-Bonn si norvegieni venind de la Bergen. Au cheltuit in medie 347,34 Euro pe calatorie, au avut o varsta medie de 38 de ani si au petrecut in medie 5 zile in vacanta de la Sibiu de pe perioada festivalului.
Festivalul George Enescu, unul dintre cele mai cunoscute si apreciate festivaluri organizate in capitala Bucuresti, a inregistrat deja multe rezervari realizate de strainii care si-au planificat o calatorie in Romania pentru acest eveniment. Acestia si-au planificat calatoriile cu o medie de 92 de zile in avans, au o varsta medie de 39 de ani, au cheltuit 217,28 Euro in medie pe aceasta calatorie si si—au planificat o sedere mai lunga pe durata evenimentului, media fiind de 7 zile.
De unde vin? Majoritatea sunt greci care sosesc de la Atena (20%), urmati de calatori pasionati de muzica din Praga (12,3%), Istanbul (6.15%), Tel Aviv (6.15%) si Stockholm (6.15%).

Despre tripsta
In 2005, doi antreprenori talentati au lansat in Atena, Grecia, unul dintre puncta cele mai fierbinti ale turismului international, un start-up numit initial travelplanet24. In prezent, agentia de turism online tripsta este unul dintre cei mai mari si mai recunoscuti lideri ai industriei de profil. Brandurile noastre - tripsta, airtickets si travelplanet24 – sunt preferate de peste un milion de turisti loiali din 45 de piete internationale pe care compania opereaza in prezent.
Cu birouri in Atena, Bucuresti si Istanbul, echipa noastra de peste 260 de genii turistice pasionate se asigura ca ajungeti la destinatie la cel mai mici preturi garantate si cu sprijin dedicat. Motoarele noastre pentru rezervari proceseaza peste doua milioane de cereri de calatorie pe minut pentru a se asigura ca turistii primesc seturi complete de optiuni si preturi pentru calatorii cu avionul, trenul, feribotul sau autoturismul. Suntem capabili sa facem asta pentru ca strangem peste 100GB (echivalentul a peste 50,000 de melodii) in date privind rezervarile in fiecare zi si le utilizam pentru a va face experienta de cautare mai usoara si intuitive, indiferent de dispozitivul pe care il folositi. La aceasta se adauga serviciul multi-lingv de talie mondiala dedicate pasagerilor si stim deja ca veti face din urmatoarea experienta de booking o experienta extraordinara.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram