Alpha Power Media amp; Communication intra pe noi pieţe din Europa

Una dintre cele mai importante strategii atunci când vorbim de customer care este aceea de a te adapta, cât de mult posibil, nevoilor și dorințelor clienților, fie că este vorba de cei existenți sau de cei doriți. Studiile în domeniu arată faptul că o companie trebuie să fie „fit for its customers”, ceea ce înseamnă că aceasta trebuie să genereze o experiență cât mai bună clientului când acesta ia contact cu brandul în offline sau în online. Una dintre metodele prin care se realizează acest lucru este reorganizarea website-ului și adaptarea conținutului: crearea unei variante în limba engleză sau în limba originară a clientului, reorganizarea strategiei de content marketing prin includerea unor postări în social media și în alte limbi, crearea unor materiale vizuale specifice etc.
Managerul unei companii trebuie să descopere și să înțeleagă, în cel mai mic detaliu, nevoile clienților săi și apoi să facă schimbările necesare pentru a asigura acestora cea mai bună experiență atunci când iau contact cu brandul. Despre importanța existenței unei strategii coerente de customer care și despre cum aceasta poate contribui la creșterea unei companii, Delia Daniu (Co-founder și Managing Partner AMPC) spune: „Întotdeauna mi-a plăcut să spun că nu suntem perfecți; dar suntem perfectibili . Este extrem de important să fim receptivi la ce își doresc clienții și să le oferim servicii peste așteptările lor. Și da, atât așteptările noastre ca antreprenori, cât și cele ale clienților se schimbă foarte des și trebuie să ținem pasul cu ele prin flexibilitate și adaptabilitate continuă!”