fbpx

Allpacka booking al curieratului

La aproape un an de la extinderea în România, platforma online de intermediere de servicii de curierat Allpacka se relansează cu noi servicii și aplicații utile pentru clienți, după o investiție de 70.000 euro.

Portalul Allpacka a fost lansat pentru prima oară în anul 2010 în Ungaria de antreprenorul englez, Colin Snead, fiind un agregator de prețuri de la firmele de curierat, prin care magazinele online mici și mijlocii, dar și clienții persoane fizice pot achiziționa servicii de curierat cu discounturi, după compararea ofertelor mai multor curieri.

”România a fost a doua piață pe care am decis să ne dezvoltăm și vedem un potențial mare de creștere, luând în considerare avansul spectaculos înregistrat de vânzările online în ultimii ani și mulțimea de companii care aleg acest canal să-și vândă produsele. Principala problemă cu care ne confruntăm este că românii sunt obișnuiți să plătească produsul în numerar la livrare, iar noi insistăm pentru plățile cu cardul sau cu transfer bancar în avans. Pe măsură ce românii capătă încredere în serviciile noastre, business-ul Allpacka crește și vedem asta deja, România reprezentând peste 10% din cifra noastră de afaceri”, declară Colin Snead.

Partenerii Allpacka sunt companii de curierat foarte cunoscute precum UPS, DPD, GLS, TCE și Gebrüder Weiss, de ofertele acestora beneficiind cei aproximativ 4.000 de clienți activi ai site-ului.

”Este un fel de Booking al curieratului, pentru că funcționăm pe același principiu: folosim volumele, pentru a scădea prețurile la serviciile de curierat cu 50-70%. Astfel, noi calculăm clienților cele mai bune prețuri pentru shipping, pe baza informațiilor pe care ni le dau”, mai spune Colin Snead.

Noul website aduce pe lângă o nouă imagine, comenzi mai facile și o interacțiune mai bună cu vizitatorul. Astfel, printre schimbări se numără:

1. Vizitatorul poate obține prețurile cu doar 4 click-uri (comparativ cu 7 click-uri pe vechiul site);
2. Clientul primeste cel mai mic preț de la compania de curierat indiferent de combinația de servicii alese;
3. Comenzile pot fi plasate mult mai rapid;
4. Remodelarea panourilor de comenzi, astfel încât clienții să își poată accesa și comenzile vechi;
5. Un site mult mai curat, prin eliminarea informatiilor suplimentare din procesul de expediere si crearea unei pagini de search mult mai utilă.

”Utilizatorii pot atașa mai multe servicii, precum asigurare pentru coletele livrate sau plata ramburs, ceea ce duce la cresterea prețului. Aceste prețuri sunt diferite pentru fiecare curier în parte , iar pe site-ul vechi dacă alegeai curierul cu cel mai mic preț, pe măsură ce adăugai servicii opționale puteai să plătești la final un preț mai mare per total comparativ cu ceea ce ar fi putut să îți ofere ceilalți curieri, însă noua platformă notifică utilizatorul despre alte oferte mai bune”, explică Colin Snead.
Allpacka are în plan să investească suplimentar suma de 30.000 euro în următoarele șase luni în dezvoltarea websiteului.

Colin Snead a deschis firma în anul 2010, împreună cu 2 asociați, după o investiție de aproximativ 1.600 de euro.

În acest moment, Allpacka, cu activități în Ungaria, Slovacia și România, a ajuns la o cifră de afaceri de 1 milion euro cu doar 20 de angajați, și are în plan extinderea și în Cehia.

Anul trecut, compania a primit o infuzie de capital de 850.000 euro, din care 70% provin din instrumentul financiar al Uniunii Europene JEREMIE, iar 30% de la compania de venture capital Euroventure și de la alți doi investitori. În România Allpacka are o cifră de afaceri de 100 000 eur, iar până în acest moment a investit aproape 300 000 euro.