Alege vitrinele frigorifice corect, pentru a-ți crește profitul

1 februarie 2020
Autor:
Digital Metrics

Cu cât concurența în domeniul HoReCa este mai acerbă, cu atât și investițiile în materie de dotări sunt mai mari. Motivul? În acest fel se pot atrage clienți mai mulți și profitul poate să se păstreze la același nivel sau chiar să crească.

Vitrine reci pentru păstrarea și expunerea produselor pe care le comercializezi

Alege să achiziționezi echipamente de top, inclusiv vitrine frigorifice pentru preparatele pe care trebuie să le păstrezi pe o perioadă relativ scurtă la rece, de la distribuitori cu notorietate în branșă. TC Romania Crown Cool este unul dintre aceștia.

Vitrina frigorifică trebuie să fie în așa fel realizată, încât să transmită clienților ideea că este un magazin din care merită să cumpere, deoarece produsele sunt de calitate, proaspete și gustoase.

La distribuitorii de echipamente frigorifice se găsesc vitrine cu aspect divers, așa încât, în funcție de natura localului, se pot alege exact acele modele care se pretează cel mai bine pentru anumite tipuri de produse.

După achiziție, organizarea unei vitrine frigorifice comerciale este esențială pentru a avea un aspect frumos, atractiv pentru consumatori.

Cum se poate realiza acest lucru?

Nu trebuie să existe spații goale în interiorul vitrinei. De aceea, pe măsură ce clienții își iau produsele dorite din echipamentul de răcire (în cazul vitrinelor cu autoservire), personalul angajat trebuie să le reumple.

Trebuie să se evite acumularea de produse într-o manieră dezordonată. Cu toate acestea, lăsarea unor spații minime de 10 cm între produsele expuse este esențială. Dacă vorbim de niște vitrine frigorifice verticale, plasarea produselor la diferite înălțimi de expunere, creează un dinamism foarte bun din punct de vedere optic, menit să crească vânzările.

Iluminatul este un element indispensabil de luat în calcul, atunci când se aranjează o vitrină frigorifică, deoarece dacă ea este slab iluminată, nu va pune în valoare produsele alimentare, ba chiar va da senzația de abandon, de produse vechi, care nu merită atenția consumatorilor și de aceea vor fi ocolite de către aceștia.

Cele mai bune lumini sunt cele albe - răcoroase și galbene – calde. Se folosește albul pentru a lumina întreaga vitrină și galbenul pentru a pune accentul pe anumite produse prezentate.

O vitrină atractivă nu se poate realiza fără o paletă coloristică corect aleasă, dar care să nu aibă mai mult de cinci culori simultan în cazul  vitrinelor verticale.

Comunicarea vizuală este esențială în comerț, de aceea, pe lângă produsele alimentare amplasate strategic, iluminarea corespunzătoare și chiar decorul creativ, utilizarea unor materiale promoționale inedite poate ajuta la atragerea atenției clienților.

Până și etichetele cu prețurile produselor pot să ajute la creșterea efectului vizual și să depășească simpla funcționalitate de a informa despre valoarea produselor.

Ele pot să dea informații și despre faptul că unele dintre ele sunt la niște prețuri speciale sau că fac parte din promoțiile tematice.

Un mic magazin alimentar, dacă dorește să își dezvolte business-ul are nevoie de niște echipamente frigorifice de calitate, care să poată oferi clienților o selecție mai mare de produse.

TC Romania Crown Cool, spre exemplu, oferă astfel de vitrine frigorifice capabile să ofere maximă fiabilitate, durabilitate și satisfacție antreprenorilor, dar și clienților. Ele sunt echipamente de păstrare și afișaj care se vor dovedi extrem de rentabile, amortizarea investițiilor făcându-se foarte rapid.

În orice magazin alimentar, unele dintre elementele de bază sunt vitrinele frigorifice, deoarece cu ajutorul lor se pot oferi clienților, nu doar băuturi reci sau produse lactate, ci și legume congelate, mezeluri ori carne.

Există o mulțime de produse alimentare care au nevoie de vitrine frigorifice și care se pot roti pe parcursul timpului. De aceea, indiferent cât de mic este magazinul alimentar, tot are nevoie măcar de o vitrină frigorifică.

Vitrinele frigorifice trebuie să fie întotdeauna conectate la o sursă de alimentare cu energie electrică, motiv pentru care trebuie analizate cu atenție specificațiile tehnice într-o manieră responsabilă și să se aleagă un model potrivit.

Ocolește vitrinele frigorifice second hand!

Nu merită să se cumpere vitrine frigorifice folosite, deoarece ele arată jalnic. Nu se poate verifica dacă au fost deteriorate intern, prea des reparate, înainte de a le cumpăra. E mare riscul să fie bani aruncați pe fereastră.

Mai mult decât atât, chiar dacă ele au fost reparate, de regulă până în acel moment au fost utilizate în mod intensiv, de aceea echipamentele frigorifice în sine sunt aproape întotdeauna uzate fizic, nu doar moral.

Întotdeauna este mai bine să se cumpere vitrine frigorifice noi de la producători serioși, care oferă calitate deosebită la un preț convenabil.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram