fbpx

Colaboreaza cu o agentie de marketing si promovare pentru profilul tau!

Agentie promovare Onlyfans

Colaborarea cu o agentie OnlyFans poate reprezenta un lucru pozitiv pentru profilul tau insa trebuie sa te asiguri ca imaginea si brandul tau sunt administrate corespunzator.

Odata cu cresterea popularitatii site-urilor de content si in special OnlyFans, acest domeniu a crescut semnificativ in randul agentiilor care se ocupa cu administrarea conturilor. Desigur, in acest domeniu se regasesc si povesti cu final fericit, cat si trist. Multi creatori au incredintat datele de logare ale propriilor conturi unor persoane straine, in timp ce altii au apelat la agentii cu renume pentru administrarea lor. Agentiile au profitat de acest lucru si au folosit materialul furnizat de creatori pentru a genera profit individual. Aceasta situatie a creat un disconfort in randul creatorilor de pe platforma OnlyFans; acestia si-au dorit doar realizarea contentului iar administrarea sa fie efectuata de cei incredintati in acest sens.

Asadar, in acest articol voi explica in detaliu cu ce se ocupa mai exact o Agentie OnlyFans, care sunt avantajele in a avea un Manager si de asemenea, ce trebuie avut in vedere la momentul colaborarii/angajarii acestuia.

Ce reprezinta Managementul unui cont de OnlyFans?

Managementul unui cont de OnlyFans reprezinta activitatea unei persoane (care nu este autorul materialului furnizat) de a administra si opera pagina de OnlyFans contra unei sume de bani, cu acordul creatorului. Acest lucru se poate extinde pana la administrarea conturilor de promovare, inclusiv Reddit, Instagram, TikTok, Twitter etc. Managementul poate fi efectuat de catre o singura persoana ca si “Manager”, cat si de o agentie care administreaza mai multe conturi simultan in acest sens.

Ce reprezinta un Manager de OnlyFans?

Un Manager de OnlyFans poate reprezenta o singura persoana care administreaza si posteaza materialul primit de catre creator. Acesta poate lasa comentarii si poate seta optiunea de PPV (plata pentru vizionare) a contentului, cat si programarea in avans a postarilor pe platforma.

Ce este o agentie de OnlyFans?

De regula, o agentie are mai multe modele in baza unui contract semnat si le reprezinta intr-un mod similar ca o agentie de modelling. Agentia administreaza aspectele prezentei in online a modelelor incepand cu pagina de OnlyFans a creatorului, pana la promovarea acestuia pe site-urilor dedicate in acest sens, inclusiv social media. O agentie are mai multe beneficii spre deosebire de o companie propriu-zisa si reuseste sa-si indeplineasca obiectivele cu usurinta.

Care sunt avantajele colaborarii cu un Manager de OnlyFans?

In baza comisionului perceput de Manager, creatorul doreste sa se asigure ca serviciile acestuia au rezultatul asteptat. Asa cum un impresar retine un comision pentru sportivul sau actorul pe care il reprezinta, asa se intampla si in cazul Managerului care retine acest comision pe baza incasarilor creatorului de pe Onlyfans. Uneori, acest lucru poate genera probleme unde atentia profilului se concentreaza in special pe generarea incasarilor.Acest tip de abordare poate fi un dezavantaj in randul fanilor deoarece vor considera ca sunt “storsi” de bani. De aceea este important sa existe o colaborare cu cineva care cunoaste acest domeniu si implicit platforma OnlyFans.

Agentie promovare Onlyfans
Agentie promovare Onlyfans

Cand ai un Manager calificat, el/ea te poate ajuta cu urmatoarele

Optimizarea contului pentru succes

OnlyFans nu este conceput intr-un mod simplu pentru multi dintre creatori. Un Manager de OnlyFans va fi capabil sa administreze pagina creatorului si sa imbunatateasca anumite lucruri pe care creatorul nu le-a observat, punand in valoare abilitatea de a creste numarul subscriberilor si incasarile.

Imbunatatirea paginii prin conversie

O agentie buna de OnlyFans se va uita pe rata de conversie a paginii creatorului si se va asigura ca toate postarile si implicit pagina va avea succes. Daca pagina nu este orientata spre conversie, se poate pierde financiar. Un bun Manager de OnlyFans va cauta sa gaseasca solutii pentru orice problema cand vine vorba de relatia dintre creator-incasari mari si rata de subscriberi.

Programarea postarilor pentru maximizarea incasarilor

Un Manager de OnlyFans va “simti” pen contul creatorului momentul in care fanii vor dori atentie si interactiune. Acest lucru inseamna testarea fluxului in functie de timpul si momentul postarii pentru a compara consistenta materialului. Deoarece creatorii nu au timp pentru a studia momentul in care pagina are cea mai mare vizibilitate, Managerul se va asigura ca reprezinta o prioritate, influentand interactiunea cu fanii.

Mesajele catre fani si relatia cu ei

Daca creatorul nu are timp sa interactioneze cu membrii asa cum si-ar dori, un bun Manager de OnlyFans isi va gasi timp pentru a-l aloca fanilor si pentru a interactiona cu ei. Aceasta activitate va fi zilnica pentru a-i tine la curent in ceea ce priveste viata si materialul creatorilor.

Pastrarea paginii actualizata cu postari zilnice

Ca si in cazul social media, pagina de OnlyFans poate deveni inctiva daca nu se posteaza regulat pe ea. Acest lucru nu inseamna doar postarea materialului furnizat de creatori, ci si trimiterea mesajelor prietenoase pentru a tine fanii si comunitatea intr-o stransa legatura cu acesta. Managerul trebuie sa aiba ca tinta crearea unei comunitati pe pagina creatorului prin postarea regulata a noutatilor legate de model, cat si prin intermediul postarilor de tip chestionar.

Contorizarea Mesajelor Private

Mesajele private pot fi grele de maximizat insa reprezinta un factor foarte important in succesul unui creator si mai ales cand contul este la inceput. Managerul de OnlyFans trebuie sa fie raspunzator de trimiterea si raspunderea acestor mesaje. Desi multe mesaje in masa pot deveni “spam”, nefolosirea acestora pot fi o problema. De aceea, ca si in cazul e-mailurilor, Managerul va crea mesaje care vor fi trimise catre fani (mesaje directe) constant. Acest lucru nu se intampla doar cand creatorul are material nou de vandut, ci regulat pentru a-i tine la curent.

Ce comision are o agentie de OnlyFans?

De obicei agentiile de management au un comision intre 10-30% pentru serviciile lor. Creatorii trebuie sa se intereseze ce servicii sunt incluse in acest procent astfel incat o agentie vrednica va cauta sa evolueze conturile pentru a avea succes. In general, cresterea vine din exteriorul profilului de OnlyFans dar vanzarea contentului fanilor care au mai cumparat ulterior este foarte importanta de asemenea. Din moment ce OnlyFans retine un comision de 20% din incasarile creatorului, limitele incep sa se accentueze si mai mult cu procentul de 30% pe care-l retine agentia. Daca creatorul doreste sa creeze content si nu se ocupa de laturile secundare, procentul furnizat catre agentie este rezonabil. Unele agentii percept o taxa lunara suplimentara pentru administrare, similar cu platformele de social media. De fapt, este o taxa standard lunara in industria de marketing online pentru ca o platforma sa fie administrata. Daca esti un creator neexperimentat si care nu incaseaza substantial inca, ideea de a colabora cu o agentie pentru a-ti administra contul va genera venituri mult mai mari.

Agentiile de OnlyFans se ocupa si de marketing?

Aceasta este o intrebare dificila deoarece marea majoritate a agentiilor nu sunt companii de marketing la baza. Marketingul provine de obicei din cererea modelelor in a le administra platformele secundare contului de OnlyFans. Noi ca agentie ne ocupam cu marketingul si promovarea conturilor deoarece sunt importante in evolutia contului de OnlyFans.

Care sunt riscurile administrarii contului de OnlyFans?

Dupa cum am mentionat anterior, administrarea conturilor de OnlyFans (identitatea si materialul creatorilor) sunt efectuate de catre agentii pentru a maximiza profitul financiar. Pentru multe agentii, acest lucru nu reprezinta o problema deoarece au integritate si moralitate in acest domeniu. Din pacate, anumite agentii intra in aceasta industrie si o trateaza ca si cum ar administra un model din industria adult. Acesti nu sunt specialisti in platforma OnlyFans sau in marketing si cauta doar sa-si maximizeze profitul pentru agentie. Aici intervin anumite probleme deoarece astfel de agentii nu doresc cel mai bun interes al creatorului, ci sa se “foloseasca” de acesta pentru a vinde materialul din pura comoditate. O astfel de colaborare pe termen lung poate afecta persoana si brandul creatorului si, implicit vanzarea contentului. De asemenea, daca creatorul vinde material explicit pe platforma OnlyFans, acesta trebuie sa aibe o relatie de incredere cu agentia cu care colaboreaza legat de siguranta si confidentialitate. Anumite agentii nu sunt constiente cat de usor se poate “fura” materialul creatorilor in mediul online si nu vor lua masuri in a-l proteja corespunzator. Prin urmare, atunci cand vine vorba de administrarea contului de OnlyFans, creatorul trebuie sa se asigure ca agentia cu care doreste sa colaboreze are integritate si intelegere in ceea ce privesc prioritatile si telurile modelului.

In concluzie, ar trebui un creator sa colaboreze cu o agentie de OnlyFans?

Pentru multe modele incepatoare, raspunsul este nu. Pentru modelele experimentate, raspunsul este da. Daca creatorul castiga mii de dolari lunar pe aceasta platforma si simte ca a atins varful dar si-ar dori sa maximizeze aceste profituri si nu mai are timp, va alege sa colaboreze cu o agentie de OnlyFans. Punctul cheie este acela ca banii investiti in administrarea contului va da randament in profitul generat. Daca modelul simte ca acesta este urmatorul pas, atunci va trebui sa se asigure ca agentia cu care va colabora este capabila in a-l reprezenta intr-un mod profesional si corect. Multi Manageri vor lucra cu modelul pana se va ajunge la un punct comun in vederea motivarii acestuia spre o cariera de succes si un vis devenit realitate.