Agenția de publicitate Brand Support importa din SUA garanția succesului prin programe de creștere a brandurilor

Programele sunt configurate în așa fel încât fiecare companie-client poate adera la un model pe care îl consideră potrivit business-ului și brandului său. Varianta „one-size-fits-all” este de mult depășită. „Fiecare companie-client are dreptul de a accesa know-how superior și programe de creștere unde rezultatele sunt vizibile. Ce se întâmplă azi în publicitatea din România se mulează pe modele standard și nu mizează neapărat pe creșterea brandurilor cu programe susținute și dovedite”, ne spune antreprenorul și fondatorul agenției, Ionuț Harabagiu.
Ce vedem azi este doar un rezultat: clienții nu sunt încurajați să ceară la propriu creșterea vânzărilor lor prin campaniile de promovare pe care le propun agențiile lor. Noi includem în program garantarea creșterii vânzărilor, ceea ce este într-adevăr revoluționar. O agenție ar trebui să fie capabilă să își asume împreună cu clientul ei rezultatele campaniei, într-un parteneriat real și sustenabil. De asemenea, un parteneriat presupune și o poziție fermă a agenției pe direcția de campanie despre care se consideră că poate aduce creșterea reală și concentrarea pe rezultate. Există cazuri de investiții în publicitate, care nu sunt mici, dar care pur și simplu nu au funcționat. Câte branduri sunt pe TV fără să fie listate în magazine? Întotdeauna procesul „Start by fixing the basics” va funcționa și va genera creștere, respectiv bugete, pentru o investiție în promovare corectă și echilibrată.
„Modelul american a funcționat și funcționează excelent în România. Programele noastre de creștere vin dintr-o societate care practic a inventat promovarea și care încă este lider mondial în domeniu. România a optat să adopte modelul american în multe perspective, de aceea aplicarea în publicitate a unor programe care garantează creșterea este firească”, adaugă Ionuț Harabagiu.
Programele de creștere dezvoltate de agenția Brand Support sunt testate și funcționalitatea lor dovedită încă de la începutul lui 2015. Ele includ module de creștere accelerată a brandurilor și vânzărilor, module de creștere digitală pentru brandurile care își desfășoară businessul în mediul online, creștere pentru retail, unde expertiza de trade marketing excellence a agenției își spune cuvântul, și programul de creștere integrată, program amplu de abordare a brandurilor într-o perspectivă complet inovatoare. Programele cuprind și studii de piață cu metodologii inovatoare, care dovedesc concret eficiența campaniilor, respectiv ajustarea lor, înainte ca ele să fie lansate către public, asigurând astfel succesul.
Fondatorii agenției au urmat sesiunile de mentoring din SUA, Philadephia, ale GAP International, companie de consultanță de management, cu un background solid în dezvoltarea mediului de afaceri din întreaga lume, cu mai bine de 30 de ani de activitate și cu un portofoliu impresionant de clienți la nivel mondial.