Agenția de Print investește în transformarea digitală

Transformarea digitală este un fenomen real, care impactează într-o manieră semnificativă companiile la nivel național și internațional. În România, tot mai mulți manageri îi înțeleg adevărata amploare și încearcă să îi maximizeze impactul în folosul companiei pe care o reprezintă. Transformarea digitală are mai multe dimensiuni pe care aceștia le pot exploata: centrarea pe cloud, orientarea spre mobilitate și internalizarea tehnologiilor avansate în operațiunile zilnice, interpretarea datelor analitice și beneficiile generate clientului de accentul pus pe inovare.

„Investiția în digitalizare pe care a făcut-o Agenția de Print a avut drept scop principal eficientizarea operațională și creșterea rezultatelor economice bazată pe procesul de luare a deciziilor cu impact pe termen mediu și lung, în detrimentul celor pe termen scurt. Ne dorim să avem încă un avantaj competitiv printr-o articulare viabilă a strategiei noastre de business și să generăm plus valoare pentru toți partenerii noștri de afaceri.” spune Călin Pascu – General Manager Agenția de Print.

Procesul de digitalizare a companiei va continua și anul acesta deoarece adaptarea la noile tehnologii și plasarea acestora în centrul procesului de dezvoltare reprezintă una dintre prioritățile strategice pentru Agenția de Print.

De peste 5 ani, Agenția de Print – prima companie românească de brokeraj de tipar – a dus la bun sfârșit proiecte complexe de print pentru companii de referință din țară, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recaș, Sky Group, DB Group, Hewlett Packard, Lifecare și mulți alții.