Agentia Creative Business Management lanseaza serviciul de “Creative content writing”

Serviciile de content writing oferite de agentie sunt grupate pe mai multe categorii si includ realizarea de continut original pentru site-uri, articole de prezentare si descrieri optimizate SEO pentru produse. Serviciul este disponibil in limba romana si engleza iar timpul de livrare pentru un articol este de 24 de ore.

Noua oferta vine in completarea portofoliului de servicii de comunicare ale agentiei , adresate companiilor care doresc sa vanda online fara a neglija identitatea brandului si comunicarea cu publicul lor. Serviciul este unul personalizat fiecarui domeniu si se bazeaza pe experienta jurnalistica a echipei de content writing. Dintr-un studiu de piata facut de Creative Business Management inainte de lansarea serviciului reiese ca, pentru o comunicare eficienta cu publicul sau, o companie trebuie sa aloce saptamanal, intre 6 si 11 ore pentru a comunica la un nivel de baza cu publicul sau.

“Majoritatea companiilor din portofoliul Creative Business Management aloca mai mult timp promovarii online fata de anul 2013. Cel mai mult timp pentru comunicarea digitala o aloca business-urile online, care au echipe tot mai numeroase pentru marketingul online. 80% din timpul content provider-ilor este consumat pentru documentarea si editarea descrierilor de produse optimizate SEO. Serviciul nostru se axeaza pe oferirea unor alternative eficiente site-urilor in crestere, care nu au inca forta necesara pentru a angaja echipe numeroase, dar care identifica nevoia de continut unic pentru site-ul lor” a declarat Bianca Preda, Business Manager al agentiei.

Creative Business Management este o agentie de comunicare si training care ofera servicii creative, adaptate unui context dinamic de business. In 2014 agentia implineste 4 ani de la infiintare si are in portofoliu proiecte de PR in domeniile real estate, constructii, jucarii si sanatate.