Agentia AdMarks Media ofera informatii esentiale despre costurile reale ale unei campanii SEO

22 iunie 2017
Autor:
SC. Admarks Media SRL

Articolul mai sus menționat vine ca răspuns la confuzia generată în piața de marketing online legată se subiectul optimizării SEO și de costurile pe care le implică aceasta. Această confuzie este bazată pe diferențele, uneori enorme, de preț pe care le percep diverse firme care fac SEO pentru campaniile specifice.

Prin acest articol informativ, agenția AdMarks dorește să ofere viziunea reală și pulsul pieței de online, pentru ca business ownerii să nu cadă în capcana unor companii care oferă rezultate pe măsura bugetelor percepute.

Costurile unei agenții de SEO, explicate pe etape
Dacă vorbim despre costurile unei agenții de SEO precum AdMarks Media, bugetul se poate calcula în funcție de câteva criterii vitale: nișa și concurența aferentă, obiectivele dorite, modificările tehnice necesare și campaniile externe site-ului.

Pentru a înțelege mai bine ce presupun aceste costuri, parcurgerea articolului de pe AdMarks este necesară. Iată, însă, care sunt etapele care necesită costuri pentru o campanie de SEO optimă:

1. Research-ul inițial
2. Tool-urile SEO
3. Auditurile tehnice
4. Implementarea auditurilor tehnice
5. Analiza profilului de backlink-uri și analiza competiției
6. Copywriting și content writing
7. Linkbuilding
8. Monitorizare și raportare

Pentru fiecare dintre etapele de mai sus, puteți citi explicațiile și costurile direct în articolul AdMarks despre costul real al unei campanii SEO. Cert este faptul că fiecare buget stabilit pentru toate cele de mai sus este bazat pe niște ore de lucru, care variază în funcție de complexitatea cerințelor și a website-ului în sine.

De aceea, campaniile SEO promise pe sume modice de anumite companii nu pot avea succes, pentru că nu se bazează pe un element vitale pentru orice agenție de SEO serioasă: strategia de bază.

Fără o strategie creată de specialiștii din cadrul unei agenții, etapele de mai sus nu pot fi făcute eșalonat, ci după ureche, iar bugetele, în loc să fie create pe ore clare de lucru raportate la intervale regulate, sunt cerute fără o conexiune cu munca prestată.

AdMarks Media avertizează asupra posibilelor probleme care pot surveni în urma optimizării SEO low-cost, din cauza cărora un site poate fi penalizat de Google pe toate rezultatele de căutare.

Pentru mai multe detalii despre costurile reale ale unei campanii SEO, etapele și strategia din spatele acestora, contactați agenția de SEO AdMarks Media prin intermediul formularului de pe site, la numărul de telefon 0747 055 000 sau la adresa de e-mail [email protected]

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram