Adevărul din intersecție – o campanie care încurajează buna înțelegere între participanții la traficul din București

26 februarie 2018
Autor:
SC. Admarks Media SRL

Circulația rutieră din București este, de departe, una dintre cele mai mari probleme ale Capitalei, fiind surescitată la maximum în fiecare zi. Și pentru că acest lucru produce stres și tensiuni la volan, într-o perioadă în care condițiile meteo îngreunează și mai mult traficul rutier agenția AdMarks Media lansează campania „Adevărul din intersecție”, cu scopul de a încuraja buna înțelegere între toți cei implicați în traficul rutier de pe arterele Capitalei.
De altfel, pentru că unul dintre cele mai cunoscute conflicte din trafic este cel dintre polițiștii rutieri și taximetriști, campania își propune să arate o altă latură a acestor două structuri care au, în aceste momente, o imagine deplorabilă din vina unor persoane care doar se confundă cu aceste meserii.

Ceai cald și cafea, în semn de recunoștință pentru polițiști și taximetriști

Astfel, marți, 27 februarie 2018, începând cu ora 10, vor fi oferite zeci de termosuri cu ceai și cafea tuturor polițiștilor de la Brigada Rutieră mobilizați în intersecția din Piața Victoriei și alte intersecții din zonele critice ale Bucureștiului, în semn de recunoștință pentru eforturile pe care aceștia le depun în încercarea de a fluidiza traficul rutier.
Ideea a venit ca o dorință de a arăta mai multă înțelegere în situațiile de tensiune maximă în care mai toți șoferii sunt predispuși să ajungă atunci când, la orele critice, se află la volan, blocați pe drumurile excesiv de aglomerate ale Bucureștiului.
De altfel, oricât de supărați am fi uneori pe ei, trebuie să recunoaștem că polițiștii din intersecții își fac treaba, și o fac la ore la care noi ne grăbim să ajungem din confortul mașinii, în confortul biroului sau al casei, în timp ce ei sunt tratați cu insulte deși stau în soare, frig, ploaie sau ninsoare
”, a declarat Florin Pețu, Managing Partner AdMarks Media.

Mai mult respect în traficul rutier

Inițiatorul campaniei „Adevărul din intersecție” a mai explicat că, pe de altă parte, toată lumea știe că s-a creat o percepție generală mai puțin pozitivă cu privire la taximetriștii din București.
Oamenii, însă, uită că aceste cazuri sunt niște excepții, astfel că, uneori, le este greu să conștientizeze că breasla acestora este constituită din persoane cu aceleași principii de viață ca și ale noastre – seriozitate, bun-simț și, nu în ultimul rând, recunoștință.
Această campanie tocmai asta își propune să sublinieze – faptul că polițiștii și taximetriștii sunt deseori priviți cu ochi răi din cauza unor exemple mai puțin fericite, lumea având tendința să generalizeze și să-i considere pe toți la fel.
Așadar, oamenii uită că starea generală de spirit din rândul acestora este una de normalitate, de firesc. Sunt oameni care își fac treaba zi de zi așa cum se cuvine și care, mai presus de toate, își pot arăta recunoștința unii față de alții într-un moment atât de tensionat cum este cel în care stai blocat într-o intersecție
”, a mai adăugat Florin Pețu.
Campania a fost lansată la inițiativa agenției AdMarks Media, o companie care furnizează servicii profesionale de SEO antreprenorilor care își doresc să-și dezvolte un business în online. Aceasta a luat naștere din dorința de a le oferi oamenilor de afaceri un partener de încredere pentru parcursul lor în mediul digital, asigurând soluții personalizate pentru cele mai bune rezultate în Google.
Evenimentul „Adevărul din intersecție” este susținut de La Mama, PrintLines, Triumph Dance Academy și Taqueria El Torito.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram