6 sfaturi despre cum sa iți creezi un profil al firmei care sa atragă

Dupa ce ti-ai deschis o firma primul gând este la promovarea în mediul online, un mediu care aduce din ce in ce mai multi clienti în detrimentul mediului real. Pentru acest motiv exista site-uri de profil, un catalog de firme online care sa ofere posibilitatea firmelor de a fi promovate. Majoritatea nu apeleaza la firme specializate si se apuca singuri sa adauge profilul firmei.

Filozofia lor este una simpla « Ce e mare lucru sa dau copy&paste  la o descriere si sa adaug câteva informatii » , însa având in vedere ca vizitatorii online sunt din ce în ce mai exigenti va ramâne o simpla descriere pe care probabil nu o va citi nimeni pana la capat si nu va apela la firma respectiva prin intermediul acelui catalog online.

Cum trebuie sa fie redactat profilul unei firme pe un catalog online ?

1 : Titlul trebuie sa fie compus din maxim 2 elemente si anume, numele firmei si profilul acesteia. Exemplu : SC TurTurism SRL, agentie de turism

2 : Primul paragraf trebuie sa fie de maxim 20 de cuvinte si sa descrie cat mai clar activitatea dumneavoastra.

3 : Foloseste un limbaj prietenos pe care sa îl înteleaga toata lumea, Nu folosi cuvinte complicate !

4 : Adauga maxim 3-4 paragrafe. Este suficient, un utilizator nu va citi mai mult de 3 paragrafe despre profilul de activitate al unei firme.

5 : Realizeaza o galerie de imagini profesionala. Nu copia imagini din aceiasi nisa de activitate de pe internet si nu adauga poze realizate cu telefonul mobil care sa nu scoata nimic in evidenta.

6 : Si cel mai important sfat este sa adaugati continut unic în descriere. Nu copia descrierea de la concurenta doar cu gândul ca »vindem acelas produs, este acelas lucru ! ». Este o mare greseala, De ce ? Google va depista imediat duplicatul si efectele sunt urmatoarele :

  • Catalogul online poate fi penalizat pentru gazduirea de continut duplicat.
  • Firma ta nu va fi niciodata gasita pe acel portal online si munca dumneavoastra va fi in zadar.

Fii unic in ceea ce priveste continutul si imaginile, fi altcumva fata de concurenta ta, fi prietenos fata de posibili clienti iar acestia vor sta mai mult sa va studieze profilul. Cu cat va sta mai mult ancorat pe pagina firmei cu atât sansele sa devina un client sunt mai mari. Este si normal, este exact ca la reclamele TV, daca spotul publicitar atrage este posibil ca tu sa cumperi produsul promovat ! daca spotul nu atrage ai dubii despre calitatea acestuia !

Din punctul meu de vedere prima impresie si imaginea firmei pe care o are în fata un utilizator online conteaza cel mai mult. Daca si serviciile oferite sunt la fel de bune ca si imaginea va rezulta o recenzie la fel de buna !

O parere buna împartasita si altora va poate creste numarul de clienti.

O parere proasta împartatita si altora va scade numarul de clienti si va afecteaza imaginea !

Un catalog online de firme care tine la imaginea clientilor sai este Firme365.ro . De ce ? In primul rând acest web site nu se adreseaza oricarei persoane si accesul nu este posibil in mod gratuit tocmai pentru a nu fi la dispozitia amatorilor care scriu 1 paragraf de 1.000 de cuvinte, o imagine gasita pe google si gata.

Portalul permite adaugarea unui profil al unei firme dar si adaugare de articole cu link catre site-ul firmei respective ! Marea majoritate a articolelor sunt adaugate de firme specializate in redactarea continutului, firme de SEO care ?tiu cât de importanta este calitatea exprimarii si formatului in pagina !

Firme365.ro are 2 tipuri de taxare :

  • Posibilitatea de a adauga un singur articol.
  • Abonament pentru 1 an  unde va puteti adauga articole nelimitate. Este recomandat pentru firme care colaboreaza cu diverse persoane pentru promovarea unui website.

In acest mod aveti garantia calitatii si profesionalismului !

Va dorim mult succes în afaceri.