6 lucruri pe care nu le stiai despre Toyota

27 decembrie 2017
Autor:
Digital Metrics

In 2017, Toyota a fost desemnat pentru a zecea oara cel mai valoros brand auto din lume. Aceasta recunoastere a venit in baza analizei „Top 100 BrandZ”, un clasament al celor mai valoroase marci din lume, realizat de compania de cercetare de piata Kantar Millward Brown.

Probabil ai admirat deseori o Toyota de vanzare fara sa stii prea multe despre istoria acestui brand. Iata cateva lucruri surprinzatoare despre Toyota.

1. Toyota este o companie de familie

Toyota CEO Akio Toyoda, ca si predecesorii sai, este un descendent direct al lui Sakichi Toyoda. Inventatorul fabricii Toyoda Automatic Loom a fondat compania din care avea sa se dezvolte Toyota Motor, in 1937.

2. Veniturile anuale mai mari decat Honda si Nissan la un loc

Cu peste 260 de miliarde de dolari din vanzarile la nivel mondial, Toyota se situeaza in topul producatorilor japonezi de top. Automobilele Toyota sunt foarte cautate atat pe piata masinilor noi, cat si pe cea second hand sau pe site-urile de licitatii auto, precum CarsOnTheWeb. Compania depaseste, de asemenea, alte companii uriase, cum ar fi Apple si BP.

3. Au produs doar camioane

In timpul razboiului din Pacific, compania a produs camioane destinate armatei imperiale.  Productia de autovehicule de pasageri a fost reluata in 1947 cu modelul SA. In 1950, a fost infiintata o companie separata specializata in vanzari, Toyota Motor Sales Company, care a functionat pana in anul 1982.

4.Modelul Toyota Corolla are 50 de ani

In 2016, cel mai cunoscut sedan de la Toyota a implinit 50 de ani. Compania a vandut primul sau Corolla in Japonia in 1966, inainte de a aduce masina in SUA, doi ani mai tarziu. Compania a produs 11 generatii de Corolla - cel mai bine vandut automobil din lume, cu peste 40 de milioane de unitati vandute.

5.Compania a vandut peste 9 milioane de automobile hibride

Cu hibridul Prius, Lexus si alte vanzari de automobile hibride Toyota, compania japoneza a vandut mai mult de 9 milioane de vehicule hibride pana in mai 2016. Odata cu scaderea pretului benzinei, vanzarile Prius au scazut in 2015. Privind in perspectiva, Toyota se poate confrunta cu mai multe provocari in aceasta categorie, deoarece compania electrica Tesla isi dezvolta Modelul 3 care este mai accesibil.

6. Toyota investeste puternic in tehnologia de auto-conducere

Compania intentioneaza sa cheltuiasca mai mult de 1 miliard de dolari pentru dezvoltarea tehnologiei autoturismelor. Obiectivul este acela de a obtine, pe sosele, masini fara sofer in jurul anului 2020, cand Tokyo va gazdui Jocurile Olimpice de Vara.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram