5 pasi simpli pentru a progresa rapid pe bicicleta eliptica!

bicicleta eliptica

Bicicleta eliptica este printre cele mai eficiente aparate fitness atunci cand vrei sa slabesti si sa iti tonifiezi musculatura corpului, insa obiectivele sportive pot fi atinse numai atunci cand te antrenezi, mananci si te odihnesti in mod corespunzator. Daca vrei sa te bucuri de progres de la un antrenament la altul, mai jos vei descoperi 5 recomandari deosebit de utile!

– Concepe un plan de antrenament si respecta-l!

Nu te urca pe bicicleta eliptica inainte de a-ti propune ce vrei sa realizezi cu antrenamentul din ziua respectiva. O recomandare foarte buna ar fi sa monitorizezi nivelul de efort fizic perceput (pe o scara de la 1 la 10, unde 1 este o plimbare usoara, iar 10 este nivelul maxim de solicitare) pe parcursul sesiunii de exercitii pentru a te asigura ca lucrezi la intensitatea potrivita.

Daca antrenamentul nu este solicitant, nici rezultatele nu vor fi deosebite. Astfel, 15 minute de exercitii pe zi nu vor reusi sa iti transforme corpul. Indiferent ca alegi o bicicleta eliptica, o banda de alergat sau un alt aparat fitness, programele sportive trebuie sa te solicite la maximum pentru a da roade.

– Nu-ti usura munca

Bicicleta eliptica pune la dispozitie manere pentru antrenarea partii superioare a corpului, insa unele persoane se sprijina pe ele si transfera tot efortul catre picioare. Astfel, daca iti lasi greutatea pe manere, exercitiul va deveni mai usor, insa beneficiile vor disparea.

Trebuie sa stai drept, cu musculatura trunchiului usor incordata. In timp, o postura incorecta poate duce la dezechilibru muscular si dureri lombare, fapt valabil si pentru celelalte aparate fitness. Mai mult decat atat, atunci cand te sprijini pe manere, vei “pacali” si aparatul, iar acesta va afisa un numar mult mai mare de calorii arse decat in realitate.

– Foloseste des manerele pentru a antrena tot corpul

Cele mai eficiente antrenamente implica atat partea de jos a corpului, cat si pe cea de sus. Pentru a te bucura de tot ce are de oferit un astfel de aparat, trebuie sa tragi si sa impingi manerele in timp ce pastrezi o pozitie dreapta, cu abdomenul incordat si umerii inapoi. In caz contrar, musculatura spatelui, pieptului, umerilor si bratelor nu va fi solicitata si, implicit, tonifiata.

– Schimba constant tipurile de exercitii

In timp, corpul se poate adapta oricarui program sportiv. Tocmai de aceea, este indicat sa alegi antrenamente cat mai variate si sa schimbi frecvent metodele de solicitare pentru a continua sa progresezi. Astfel, pe langa miile de programe sportive disponibile online, ai la dispozitie si posibilitatea ajustarii inclinatiei, a rezistentei la pedalare si a vitezei de deplasare. Foloseste toate aceste posibilitati in avantajul tau si-ti vei atinge obiectivele sportive in cel mai scurt timp!

– Ramai concentrat pe tot parcursul sesiunii de exercitii!

Atunci cand ai cateva obiective clare pentru care folosesti acest aparat fitness, este necesar sa te concentrezi asupra efortului depus. Daca poti discuta cu persoanele din jur sau daca poti intretine conversatii la telefon, inseamna ca efortul pe care il depui nu este unul deosebit. Incearca sa soliciti cat mai mult musculatura si concentreaza-te pe mentinerea unui ritm adecvat al respiratiei pentru a putea sustine efortul.

Daca vrei sa incepi remodelarea corpului tau chiar de astazi, alege o bicicleta eliptica din catalogul Sport-Mag! Te vei bucura de un raport excelent calitate-pret si de livrare rapida si gratuita!